اصفهان-یازدهمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی نفت و گاز عمان در حالی برپا شده که استان اصفهان نیز در برپایی بخشی از این نمایشگاه در قالب پاویون ویژه جمهوری اسلامی ایران مشارکت کرده است.

مشارکت اصفهان در برپایی بخشی از نمایشگاه نفت و گاز کشور عمان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که از دوشنبه، ششم فروردین‌ماه امسال آغازشده، ۴۰۰ غرفه‌دار از ۱۹ کشور مطرح جهان را گرد هم جمع کرده تا به ارائه دستاوردهای خود در حوزه نفت و گاز بپردازند.

حضور کشورهایی مانند ایران، فرانسه، مصر، ایتالیا، چین، کره جنوبی، هلند، عمان، کانادا، بحرین، هند، دانمارک و آلمان در مسقط پایتخت عمان سبب شده تا یازدهمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی نفت و گاز این کشور از اعتبار ویژه‌ای برخوردار باشد.

برپایی بخشی از پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه بر عهده شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان بود که با استقبال مطلوبی از سوی مشارکت‌کنندگان و شرکت‌های ایرانی روبرو شد.

از آنجا که عمده اقتصاد کشورمان بر مبنای صنعت نفت و گاز تعریف می‌شود و همچنین قابلیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری در این حوزه به چشم می‌خورد، از مدت‌ها پیش مقدمات لازم برای مشارکت توانمند ایرانیان در این رویداد مهم به‌صورت پاویون ایران فراهم شد.

در این رویداد توان کشور در زمینه‌های پالایش، حفاری، تأسیسات نفت و گاز، زیرساخت‌های مدرن، خدمات فنی مهندسی، مبدل‌ها، لجستیک و امنیت به جهانیان و متخصصان معرفی می‌شود و حضور تولیدکنندگان و مهندسان کشورمان در این نمایشگاه گامی مؤثر در امر گسترش صادرات، ورود به بازارهای جدید و مشارکت در پروژه‌های دیگر مناطق و کشورهای نفت‌خیز است.

در مراسم افتتاحیه این رویداد، محمد بن الزبیر مشاور عالی امور اقتصادی سلطان قابوس پادشاه عمان، محمد بن حمد الرومحی وزیر نفت و گاز کشور عمان، دیگر مقامات بلندپایه وزارت نفت و گاز این کشور و تنی چند از سفرای کشورها و فعالان بین‌المللی صنعت نفت و گاز حضور داشتند.

شرکت‌های صاحب نامی نیز از کشورمان در قالب پاویون ملی ایران طی سه روز برپایی این نمایشگاه به معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود می‌پردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.