قزوین_ سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: گام مثبتی که در سال جدید برداشته خواهد شد، استفاده از خدمات داوطلبان در حوزه درمان است چراکه همواره دغدغه نگه داری داوطلبان را داشته ایم.

استفاده از خدمات داوطلبان در حوزه درمان، گام مثبت در سال جدید خواهد بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حبیب درگاهی در نشست مطبوعاتی صبح روز چهارشنبه با حضور جمعی از اصحاب رسانه و اعضای داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین که در سالن جلسات جمعیت هلال احمر این استان برگزارشد، ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه اظهار داشت: تکاپو، فعالیت و جوشش خوبی در جمعیت هلال احمر استان قزوین به خوبی دیده می شود و با وجود این پشتوانه های درون و برون سازمانی، انتظار می رود که گام های مثبتی برای حرکت به جلو داشته باشیم.

وی افزود: باتوجه به نامگذاری سال جدید مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری، اشتغال و بیکاری به عنوان یکی از مهمترین موضوعات اساسی در خانواده ها است و درخواست داریم با توجه به فرمایشات رهبری، قدم جدی در راستای استفاده از کالای ایرانی داشته باشیم و روزی برسد که استفاده از این کالا به عنوان یک افتخار باشد؛ سطح توقعات خود را کاهش دهیم و به سمت استفاده از کالای ایرانی پیش برویم.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در جمعیت هلال احمر، خود را حلقه اتصال توان توانمندان و نیاز ِ نیازمندان می دانیم، گفت: گام مثبتی که در سال جدید برداشته خواهد شد، استفاده از خدمات داوطلبان در حوزه درمان است چراکه همواره دغدغه نگه داری داوطلبان را داشته ایم و مهمترین شاخص برای نگه داری از آنها، استفاده از داوطلب است؛ اگر بتوانیم در حوزه های مختلف به نحو احسن از خدمات داوطلبان استفاده کنیم، بهترین انگیزه را برای نگهداری داوطلبان ایجاد کرده ایم.

درگاهی عنوان کرد: باتوجه به اینکه استفاده از خدمات داوطلبان در حوزه درمان از گام های مثبت در سالجاری خواهد بود، استان قزوین در حوزه درمان گام‌های مثبتی برداشته و دستورالعمل‌هایی در حال تدوین است تا به استان‌ها ابلاغ شود. 

وی اضافه کرد: راه اندازی اتاق های اندیشه ورزی را در نظر داریم و رایزنی هایی انجام شده و تمهیداتی در استان ها صورت گرفته تا این اتاق راه اندازی شود که در جمعیت استان قزوین با راه اندازی کارگروه‌های مختلف قدم خوبی در این راستا برداشته شده است. 

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تهیه پیش نویسی با استانداری قزوین اشاره و تصریح کرد: طی این تفاهم نامه تمام بهیارها با هماهنگی استانداری به عضویت جمعیت هلال احمر درمی‌آیند و دوره‌های آموزشی هلال احمر را می‌گذرانند تا در روستاها فعالیت‌های ارزیابی در حوادث و سوانح توسط آنها انجام شود؛ قرار است بهیاران هلال احمر در روستاها به بازوی قدرتمندی برای جمعیت هلال احمر استان تبدیل شوند و در آینده نزدیک تفاهم نامه ای با مدیرکل روستایی و هلال احمر قزوین منعقد می‌شود که برای نخستین بار در کشور بوده که این موضوع در حال انجام است.

درگاهی عنوان کرد: براساس این تفاهم نامه، قرار است هر روستا تجهیز شود تا بهیاران در مواقع بحران کمک‌های لازم را به روستائیان داشته باشند. 

ارجینی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال استان قزوین هم در این نشست گزارشی را از عملکرد داوطلبان جمعیت هلال احمر این استان ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مدیرعامل و جمعی از معاونان جمعیت هلال احمر استان قزوین نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.