۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 594032

سرمربی فرانسوی مراکش معتقد است تیمش از نظم تیمی خوبی برخوردار است و همین دلیل بر صعود این تیم آفریقایی به مرحله دوم جام‌جهانی خواهد شد.

سرمربی مراکش: رویای ما صعود به دور دوم است

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته تیم ملی مراکش ؛ یکی از حریفان ایران در جام‌جهانی روسیه دیداری دوستانه با تیم ملی ازبکستان برگزار کرد و با دو گل الکعبی و داکاستا ، برابر حریف آسیایی خود به برتری رسید .

رونار ؛ سرمربی فرانسوی تیم ملی مراکش ، بعد از برد تیمش در این بازی دوستانه به خبرنگاران گفت : در جدال با تیم ملی ازبکستان ، ما با بازیکنان ذخیره خود به میدان رفتیم و شاگردانم نشان دادند همچون بازیکنان اصلی ، دارای روحیه جنگندگی و نظم تیمی بالا هستند . به نظرم وقت زیادی تا جام‌جهانی مانده است که تیم ملی را آماده کنیم و بتوانیم در مسابقات جام‌جهانی پرچم مراکش را بالاتر از همیشه قرار بدهیم .

وی در ادامه تصریح کرد : این بازی فرصت خوبی برای محک زدن بازیکنان جوان بود . بازیکنان ذخیره مراکش باید توانایی خود را به نمایش بگذارند و نشان دهند در مواقع ضروری ، می‌توانند جایگزین بازیکنان اصلی بشوند . نقطه قوت مراکش ، نظم تیمی به وجود آمده در کل مجموعه است . تیم ازبکستان حریف بسیار خوبی بود و نکات فنی زیادی در بازی داشت.

رونار ادامه داد : با اتمام این بازی ، تمام بازیکنانم به تیم‌های باشگاهی خود باز می‌گردند و ما بازی‌های آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد و بعد از آن در روز ۱۳ می (۲۳ اردیبهشت) ، لیست ۳۵ نفره خود برای حضور در جام‌جهانی را به فیفا ارسال خواهیم کرد. ما با تمام توان و قدرت در روسیه حاضر می‌شویم تا به رویای مراکش که صعود به دور دوم مسابقات جام‌جهانی است ، جامه عمل بپوشانیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.