قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: برای فردا نیز پدیده غالب در این استان، وزش بادهای نسبتا شدید جنوبی پیش بینی می شود.

وزش بادهای نسبتا شدید جنوبی، مهمان یک روزه مردم قزوین

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، امروز در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات جنوبی استان قزوین به دلیل گذر امواج کم دامنه، افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده خواهیم داشت؛ برای فردا نیز پدیده غالب در استان وزش بادهای نسبتا شدید جنوبی پیش بینی می شود.

وی افزود: از بعدارظهر روز جمعه تا بعدازظهر شنبه هفته آینده، با گذر امواج ناپایدار از منطقه افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین عنوان کرد: وضعیت آب و هوای این استان از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تا ساعت روز بعد نیز به صورت کمی تا نیمه ابری، گاهی وزش باد و از بعدازظهر در ارتفاعات جنوبی، افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده است؛ وضعیت آب و هوا از روز پنج شنبه تا روز بعد نیز به صورت کمی نیمه ابری، گاهی وزش باد نسبتا شدید جنوبی خواهد بود.

بهاروند احمدی یادآور شد: وضعیت آب و هوی استان قزوین از ساعت ۱۲ روز جمعه دهم فروردین ماه سالجاری تا ساعت ۱۲ روز بعد به صورت نیمه ابری تا ابری، از بعدازظهر بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی با اشاره به بیشینه و کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته گفت: شهرستان آوج با ۱۰ درجه سلسیوس بالای صفر به عنوان سردترین نقطه و شهر رازمیان با ۳۰ درجه سلسیوس بالای صفر به عنوان گرمترین منطقه در این مدت بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.