اصفهان-مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: با همکاری مشترک شهرداری و شرکت مخابرات اصفهان در ایام نوروز اینترنت رایگان در ۱۳ نقطه از شهر اصفهان ارایه می شود.

میهمانان نوروزی اصفهان اینترنت رایگان می گیرند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، وحید حیدریان اظهار کرد: به دستور شهردار اصفهان و پیرو تاکیدات وزیر ارتباطات با مشارکت سازمان فناروی اطلاعات و ارتباطات شهرداری و شرکت مخابرات ایران (منطقه اصفهان) در ایام نوروز شناسه دسترسی به اینترنت رایگان در ۱۳ نقطه از شهر اصفهان فراهم می شود.
وی افزود: باغ فدک، پایانه کاوه، میدان امام حسین(ع) (دروازه دولت)، میدان امام(ره)، ارگ جهان نما، خیابان طالقانی (بازار طالقانی)، چهارباغ (بازار افتخار)، خیابان چهارباغ بالا(محدوده مجتمع کاویان)، خیابان کلیسای وانک (محدوده مجتمع مارتین)، چهارراه ابن سینا (محدوده مجتمع عتیق)، خانه اصفهان(محدوده مجتمع ۵ طبقه)، سپاهان شهر (محدوده مجتمع نگین)، سپاهان شهر (محدوده دانشگاه سپهر) از نقاطی است که به اینترنت رایگان پرسرعت مجهز می‌شود و میهمانان نوروزی می توانند تا مردم و مسافران نوروزی از این امکان و تسهیلات ویژه برخوردار شوند.
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان ادامه داد: مسافران می توانند در صورت تمایل به استفاده با روشن کردن اینترنت تلفن همراه و جستجوی نقطه دسترسی ۲۰۲۰، به صورت خودکار به اینترنت متصل شده و به مدت ۲۴ ساعت از اینترنت رایگان با حجم نامحدود استفاده کنند و پس از آن امکان خرید بسته های مختلف و متنوع فراهم شده است.
حیدریان با تاکید بر ضرورت تامین تسهیلات برای مسافران نوروزی اصفهان تصریح کرد: این اقدام به منظور رفاه بیشتر شهروندان و گردشگران نوروز اجرایی شده و امیدواریم مسافران عزیز اوقات خوش و خاطره انگیزی را در شهر گنبدهای فیروزه ای سپری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.