اصفهان-معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در مدت یک هفته گذشته ۵۹ هزار و ۸۵ نفر در سراسر استان از امکانات اسکان موقت و دائم امامزادگان بهره مند شده اند.

بیش از ۵۰ هزار نفر از امکانات اسکان امامزاده های استان استفاده کرده‌اند

به گزارش قس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: طرح آرامش بهاری از طرح های سازمان اوقاف و امور خیریه است که امسال براساس برنامه ریزی های انجام شده و تدابیر اندیشیده شده این طرح در جوار حرم مطهر ۳۴۰ بقعه متبرکه و امامزاده عظیم الشان استان اصفهان در حال اجرا است و عموم مردم نیز می توانند از برنامه های فرهنگی متنوعی که در این ایام در جوار این اماکن متبرکه در حال برگزاری است استفاده نمایند.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح و همچنین پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی امکان اسکان دائم و موقت برای زائران در جوار حرم مطهر امامزادگان عظیم الشانی که دارای ظرفیت اسکان هستند ایجاد شده است که در طول هفته گذشته ۵۹ هزار و ۸۵ نفر به صورت اسکان دائم و موقت از خدمات ۳۰ امامزاده جلیل القدر استان بهرمند شده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه اضافه کرد: در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران و مسافران در ایام نوروز نیز اطلاعات GIS ۳۳۶ امامزاده ها و بقاع متبرکه جهت بارگزاری در سامانه مسافریار ستاد تسهیلات نوروزی استان اصفهان و نرم افزار گردشگری آماده و در این سامانه بارگذاری شده است.

حجت الاسلام امیری ادامه داد: آیین تحویل سال ۹۷ در بیش از ۳۴۰ بقعه متبرکه و امامزاده استان اصفهان با حضور نزدیک به ۱ میلیون نفر زائر و مسافر برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.