قزوین_ مدیر امور سینمایی استان قزوین از استقبال گسترده مخاطبان از فیلم «لاتاری» در بین فیلم های نوروزی در استان قزوین خبر داد.

 استقبال مخاطبان از فیلم «لاتاری»

اسکندر نادری پور در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن ارائه گزارشی از اکران فیلم های نوروزی در سینما بهمن استان قزوین اظهار داشت: در حال حاضر فیلم های «لاتاری»، «فیلشاه» و «مصادره» در این سینما اکران می شود و باتوجه به اینکه فیلم به وقت شام طی ایام نوروز در سینما بهمن اکران نشده است، از چند روز آینده اکران این فیلم آغاز می شود. 

وی افزود: از زمان اکران فیلم های نوروزی در اواخر اسفندماه سال گذشته تا به امروز، استقبال از تمام فیلم های نوروزی بسیار خوب بوده و بیشترین آمار استقبال مخاطبان مربوط به فیلم «لاتاری» بوده است به گونه ای که فیلم «لاتاری» در دو شب گذشتهنزدیک به سه میلیون تومان فروش داشت.

مدیرامور سینمایی استان قزوین عنوان کرد: با استقبال مناسب از سوی مخاطبان سینما، رکورد فروش روزانه در سینما بهمن طی چند شب گذشته رقم خورد و میزان فروش فیلم ها به بیش از ۸ میلیون تومان رسید و این وضعیت نوید این را می دهد که اتفاقات مناسب سال ۹۵ و فروش قابل توجه فیلم های نوروزی در حال تکرار است.

نادری پور با اشاره به زمان آغاز اکران فیلم های نوروزی سینما بهمن استان قزوین یادآور شد: اکران این فیلم ها از ۲۷ اسفندماه سال گذشته آغاز شده است که پیش بینی می شود چهار فیلم «لاتاری»، «فیلشاه»، «مصادره» و «به وقت شام» تا دو ماه آینده نیز در این سینما اکران شود.

وی تصریح کرد: طی سال جاری تغییرات اساسی در سینما بهمن استان قزوین صورت گرفته است که از موارد این تغییرات می توان به بهبود نور، تهیه لباس متحدالشکل برای کارکنان سینما، قرار دادن درختچه در فضای سینما و نصب فای وای رایگان برای مخاطبان اشاره کرد.

مدیر امور سینمایی استان قزوین خاطرنشان کرد: میزان استقبال از فیلم های نوروزی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر است و افرادی که در بخش تولید فیلم هستند اگر به شاخص های بالای فیلم و جذب مخاطب توجه کنند، مطمئنا چراغ سینماها همواره روشن خواهد بود و استقبال مخاطب صورت می گیرد؛ اگر استقبال مناسبی از فیلم ها صورت نمی گیرد به دلیل عدم جذابیت فیلم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.