ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۲ فروردین با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ گفته است: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز تدبیر رهبر معظم انقلاب در حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه برنامه ریزی های خود قرار داده است.

ارتش تا پای جان در حفظ انقلاب پایدار می‌ماند/ حمایت از کالای ایرانی سرلوحه برنامه‌ریزی‌های ارتش

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با دوازدهم فروردین ماه روز "جمهوری اسلامی"، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، آن را به ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی تبریک گفت.

 در این بیانیه آمده است:   

۱۲ فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است که در آن با رأی اکثریت و قاطع ۹۸/۲ درصدی مردم، نظام سیاسی کشور پس از سالها تحمل رنج و اسارت به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت.

در این روز ملت ایران با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی جدیدی از زندگی در عرصه اجتماعی را برای خود انتخاب کردند که در آن "اسلامیت" و "جمهوریت" توأمان وجود داشته و به دنبال آن "استقلال و آزادی" برای کشور به ارمغان آورده شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بیانیه خود با اشاره به پیام امام راحل به مناسبت این روز که فرمودند "صبحگاه ۱۲ فروردین که روز نخستین حکومت الله است از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی ما است و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند. روزی که کنگره های قصر ۲۵۰۰ ساله حکومت طاغوتی فرود ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین جانشین آن گردید. " آورده است: در این روز مردم با لبیک به ندای رهبر خود پایه‌های نظام اسلامی را تثبیت کردند و به ثمر رسیدن مبارزات انقلابی خود علیه نظام پلید پهلوی و تحقق "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" را جشن گرفتند.

ارتش همچنین در بیانیه خود تصریح کرده است: در شرایطی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۷ سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است، به فضل الهی و با استفاده از ظرفیت‌های سرشار و توانمند کشور با رونق تولید داخلی، ایجاد اشتغال و به صحنه آمدن خیل عظیم جوانان غیرتمند و تاریخ‌ساز، توطئه‌های دشمنان خنثی و سال جاری به نقطه بالندگی و درخشندگی نوین ایرانیان تبدیل خواهد شد و در این مسیر، ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز تدبیر رهبر معظم انقلاب در حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه برنامه ریزی های خود قرار داده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن گرامیداشت مجدد ۱۲ فروردین روز "جمهوری اسلامی" آورده است: فرزندان غیور ملت ایران در ارتش ضمن شکرگزاری نسبت به وجود نعمت بزرگ "جمهوری اسلامی"، و با تأسی به «استقلال و آزادی، مردم سالاری، اعتماد به نفس و خود باوری ملی، عدالت و تحقق احکام دین و شریعت» بعنوان اصول بنیادین انقلاب که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن اشاره کردند؛ کماکان در راه حفظ و پاسداری از نظام و انقلابی که ملت بزرگوار ایران خود آن را بوجود آورده و در طول ۴۰ سال گذشته با حضور در تمامی صحنه‌ها، تداوم آن را خواسته اند؛ از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده و تا پای جان در این راه، مستدام و پایدار می مانند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.