بشرویه- امام جمعه شهرستان بشرویه گفت:اکنون جبهه اول جنگ ملت و امت ما درمقابل دشمنان وپیروزی ما،حمایت از تولید ملی است. ما باید از کالاهای ایرانی حمایت کنیم و جلوی واردات را بگیریم، چراکه تولید داخلی موجب رونق و اشتغال بیش از پیش در کشور می شود.

تولید داخلی موجب رونق کشور و گشایش اقتصادی می شود

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، حجت الاسلام شمس الدین در خطبه های نماز جمعه بشرویه با تبریک ولادت حضرت علی(ع) بیان کرد:  فضایل مولا در قرآن آمده است و به فضایل و بزرگی امام علی(ع) و شیعیان اشاره شده که در وصف ایشان است.

امام جمعه بشرویه افزود: مردانگی مولا آنقدر زیاد بود که بجای پیامبر در بستر خوابیدند و خطرات را بر جان خود خریدند و جانانه و ایثارگرانه تلاش می کردند.

وی گفت: دین اسلام و حقانیت آن بر اصول پنج تن صورت گرفت و خانواده پیامبر همه شامل مباهله و برترین خانواده هستند در شان و فضیلت مولی المتقیان همین بس که امیرالمومنین نخستین اولی الامر است.

حجت الاسلام شمس الدین گفت:متاسفانه در وصف و حق امیرالمومنین کوتاهی شد و امر و تبلیغ پیامبر به فراموشی سپرده شد.

 امام جمعه بشرویه با اشاره به ماه رجب هم بیان کرد: ایام ماه رجب است و روزه داری در این ماه بسیار سفارش شده است، خداوند برکات و نعمت هایش را بر مومنان سرازیر می کند اگر کسی ابتدای سال را با معنویت آغاز کند تا پایان سال با برکت زندگی خواهد کرد.

 وی افزود: ماه رجب ماه پر فضیلتی است و همانند نهری در بهشت است که هر کس در این ماه روزه بگیرد از نهر های بهشتی سیراب می شود انسان می تواند با شرکت در مراسم  اعتکاف هوای نفس خود را تزکیه کنند.

حجت الاسلام شمس الدین خاطر نشان کرد: انسان باید شناختش را نسبت به خداوند و امرهایش بشناسد و باید از موقعیت های ماه رجب و به خصوص اعتکاف استفاده کنند ، اعتکاف یکی از سنت های حسنه ای است که آثار بسیار زیادی در قلوب دارد و بیش از ۷۰ درصد شرکت کنندگان قشر جوانان هستند.

وی افزود:ثواب شرکت در مراسم اعتکاف همانند مناسک حج است و آداب خاصی دارد کسانی که از رفتن به حج و فعالیت اعمالش بدور هستند و توانایی ندارند می توانند با شرکت در مراسم اعتکاف در خانه خدا در مساجد ثواب حج را ببرند ، نگاه حضرت حق نیز به معتکفین در ایام سه روزه اعتکاف ویژه تر می شود و در توبه باز است.

 امام جمعه بشرویه روز ۱۲فروردین را تبریک گفت و افزود: ۱۲فروردین نیز جز اعیاد ملی ما حساب می شود.

وی افزود:پیروزی انقلاب اسلامی تنها با حرکت امت و بصیرتشان شکل گرفت و نشان دادند که با دست خالی می توانند جلوی استکبار و ظلم بایستند.

وی درباره باج دادن های پادشاهان سعودی  به سازمان ملل گفت:شاهزادگان سعودی تنها با پول می توانند زورگویی کنند و این حرکت های ناشایست سعودی ها راهی بجایی نخواهد برد.

امام جمعه شهرستان بشرویه گفت:اکنون جبهه اول جنگ ملت و امت ما در مقابل دشمنان و پیروزی ما،حمایت از تولید ملی است ما باید از کالاهای ایرانی حمایت  کنیم و جلوی واردات را بگیریم چراکه موجب رونق و اشتغال بیش از پیش در کشور می شود.

حجت الاسلام شمس الدین گفت:همانطور که ملت پا به پای نظام هستند مسئولین ودولت مردان هم باید همگام باشند و استاندارد و بالابردن کیفیت های اجناس ایرانی را مطالبه کنند.

خطیب جمعه این هفته شهرستان بشرویه در ادامه نیز به سالروز وفات حضرت زینب (س) اشاره کرد و گفت:همزمانی این ایام با روز طبیعت باید حتما ملاحظه شود و این روز را سعی کنیم در جوار امامزادگان حضور داشته و حتما ملاحظه وفات حضرت زینب (س)را داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.