وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیامی از افزایش ۳۰ درصدی درآمد گمرکات کشور در سال ۹۶ نسبت به رقم بودجه مصوب دولت خبر داد و گفت: اجرای سامانه گمرکی به طور جدی در سال ۹۷ دنبال خواهد شد.

افزایش ۳۰ درصدی درآمد گمرک در سال ۹۶ نسبت به بودجه مصوب دولت

به گزارش قدس آنلاین، مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصادی و دارایی با تبریک سال نو و با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی که از سوی مقام معظم رهبری برای سال جدید نامگذاری شده است، اظهار داشت: امیدوارم در سال جدید با دستور کار حمایت از کالای ایرانی خدمتگزار خوبی برای مردم کشورمان باشیم.

وی با اشاره به اهمیت گمرک در کشور گفت: گمرک در تمام استان‌های کشور فعال است و در سال ۹۶ حدود ۳۰ درصدد بیش از رقم بودجه مصوب درآمد برای دولت ایجاد کرده است.

کرباسیان گفت:‌ افزایش درآمد حاصل از فعالیت‌های گمرکی در کنار افزایش درآمد مالیات بر ارزش افزوده و سایر درآمدها بوده است و همین جا به کارکنان گمرک خدا قوت عرض می‌کنم.

وزیر اقتصاد درباره فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون سامانه گمرکی تاکید کرد: این موضوع قطعا در دستور کار ما قرار خواهد گرفت و به طور کامل این سامانه باید فعالیت کند و در این باره به عنوان وزیر اقتصاد در کنار سایر راهبردها اجرایی شدن این سامانه را به طور جدی پیگیری می‌کنم.

وی گفت: هم اکنون که در ایام تعطیلات نوروزی هستیم، بسیاری از همکارانم در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم در بخش‌های مسافری، تجاری و ترانزیت گمرک فعال هستند.

کرباسیان گفت: امیدوارم دولت قدردان زحمات کارکنان گمرک باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.