سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بعد از دیدار با سویا به تمجید از لیونل مسی پرداخت.

والورده: مسی با وجود مصدومیت ما را نجات داد/ در نیمه دوم ریسک کردیم

به گزارش قدس آنلاین، در آخرین بازی شنبه از هفته سی‌ام لالیگا، بارسلونا برابرسویا قرار گرفت که این دیدار با تساوی دو بر دو پایان یافت. این دیدار تا دقایق پایانی با برتری ۲ بر صفر سویا در جریان بود و همگان گمان کردند که اولین شکست فصل بارسا در لالیگا در این دیدار رقم بخورد ولی لوییس سوارس در دقیقه ۸۷ دروازه میزبان را باز کرد و لحظاتی بعد مسی با یک ضربه با دقت، گل مساوی را به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند.

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا بعد از تساوی تیمش برابر سویا گفت: ما نمی‌خواستیم در این دیدار به مسی بازی دهیم چون او مصدوم است ولی برای اینکه جریان بازی را به دست بیاورد تصمیم گرفتیم تا او را به بازی بفرستیم تا در جریان مسابقه قرار گیرد. خوشحالیم که او بار دیگر برای تیم مفید ظاهر شد و تیم را از شکست نجات داد. من فکر می‌کنم او برای بازی چهارشنبه شب برابر رم آماده باشد و بتواند تیم را در آن دیدار از ابتدا همراهی کند. 

او در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: نیمه نخست تقریبا برابر بود با اینکه آنها در این نیمه با ضدحملاتی که داشتند موقعیت‌های حساسی روی دروازه ما ایجاد کردند. در نیمه دوم ما فوتبال ریسکی را به نمایش گذاشتیم و حریف با شایستگی توانست دروازه ما را باز کند. سویا بازیکنانی سرعتی مثل ناواس دارد که کار را برای حریفان سخت می‌کنند. در این دیدار نیز شاهد این بودیم که بازیکنانی سرعتی حریف فضاهای زیادی را در زمین ما ایجاد کردند ولی در هر صورت خوشحالیم که توانستیم بازی را برگردانیم و اشتباهات خودمان را جبران کنیم و به تساوی برسیم.

بارسلونا با این تساوی با ۱۲ امتیاز و یک بازی بیشتر از اتلتیکومادرید در صدر جدول لالیگا قرار دارد ولی والورده همچنان تاکید کرد که قهرمانی تیمش در این رقابت‌ها قطعی نیست.

سرمربی سابق بیلبائو در همین زمینه گفت: ما اصلا فکر نمی‌کنیم که قهرمان شده‌ایم. بازی‌های زیادی باقی مانده و الان وقت رقابت است و به هیچ وجه نمی‌توانیم خودمان را قهرمان بدانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.