سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۱۹۳ کیلوگرم ماده افیونی تریاک در ۲ عملیات مشترک پلیس این استان خبر داد.

کشف ۱۹۳ کیلوگرم مواد مخدر در ۲ عملیات مشترک پلیس استان سمنان

به گزارش قدس آنلاین ، سردار روح‌الامین قاسمی، اظهار داشت: این دو عملیات مشترک روز گذشته با همکاری مأموران مبارزه با مواد مخدر استان‌های قم و گیلان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در یکی از این عملیات‌های پلیس ۱۷۴ کیلوگرم تریاک در شهرستان گرمسار کشف شده است افزود: این عملیات بر اساس اطلاعات واصله از پلیس مبارزه با قاچاق مواد مخدر استان قم انجام شد که با توقف خودروی پژو ۲۰۶ در محور ایوانکی به شریف آباد ۱۷۴ کیلوگرم تریاک از این خودرو کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: در این عملیات ۲ متهم قاچاق مواد مخدر دستگیر و با تکمیل پرونده قضایی آنان به مراجع تحویل شدند.

سردار قاسمی با اشاره به دیگر مأموریت و عملیات مشترک مأموران مبارزه با قاچاق مواد مخدر استان سمنان عنوان کرد: این عملیات نیز ساعت ۱۹ روز گذشته با مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های سمنان و گیلان انجام شد.

وی افزود: بر این اساس و با اطلاعات ارائه شده از سوی پلیس مبارزه با قاچاق مواد مخدر استان گیلان، ۱۹ کیلو و ۴۶۰ گرم تریاک از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: ۲ متهم این پرونده نیز به مراجع قضایی مربوطه ارجاع شدند تا به پرونده قاچاق مواد مخدر آنان رسیدگی شود.

سردار قاسمی گفت: این کامیون در محور جندق ـ معلمان به مقصد جندق در حرکت بود که از سوی مأموران پلیس متوقف شد.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.