پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به پیروزی استقلال مقابل الریان و صعود این تیم از گروه مرگ به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم استقلال با این سبک بازی خود از مدعیان لیگ قهرمانان آسیا است.

استقلال از مدعیان لیگ قهرمانان آسیا است/ شفر مقابل الریان خیلی هوشمندانه عمل کرد

به گزارش قدس آنلاین، محمد نوری در مورد پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل الریان گفت: استقلال با برنامه بازی کرد و حریف را به خوبی آنالیز کرده بود، به شفر و کادر فنی استقلال تبریک می‌گویم، استقلال در هر بازی برنامه خاصی برای حریفان دارد و فوتبالی با برنامه و منطقی ارائه می‌کند. دوست داشتم منصور پورحیدری زنده بود و این روزهای استقلال را می‌دید، او خیلی بابت استقلال حرص و جوش خورد و صدمه دید، کاش زنده بود و این روزها را هم می‌دید که همه اکنون از فوتبال زیبای استقلال لذت می‌برند. 

وی ادامه داد: شفر و استقلال عیدی خوبی به هواداران دادند، صعود از گروه مرگ با بازی‌های زیبا و هوشمندانه باعث می‌شود که استقلال را یکی از مدعیان لیگ قهرمانان آسیا بدانیم، قطعا استقلال می‌تواند به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. 

نوری در مورد سبک متفاوت بازی استقلال مقابل الریان گفت: استقلال در این بازی تیام را در خط حمله نداشت و همه فکر می‌کردند در غیاب تیام، استقلال به مشکل بخورد، همه تصور می‌کردند علی قربانی جانشین تیام در خط حمله شود، اما شفر هوشمندانه فرشید اسماعیلی را به جای تیام در خط حمله گذاشت، همچنین مجید حسینی در خط دفاع غایب بود که باز هم شفر ترکیب خوبی برای خط دفاع استقلال درنظر گرفت، پژمان منتظری در این بازی خیلی خوب و عالی بازی کرد.

نوری با اشاره به دوندگی زیاد بازیکنان استقلال گفت: برد استقلال مقابل الریان حاصل پرسینگ و دوندگی خوب بازیکنان استقلال بود،‌مقابل هر بازیکن الریان سه چهار بازیکن استقلال حضور داشتند، تاباتا هافبک وسط الریان که مغز متفکر این تیم بود، مقابل روزبه چشمی و امید ابراهیمی حرفی برای گفتن نداشت، استقلال بهترین بازی‌اش را در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان انجام داد. 

نوری با اشاره به عملکرد خوب همه بازیکنان استقلال گفت:‌خسرو حیدری در این بازی نشان داد که بازیکن نود دقیقه‌ای است، شجاعیان هم یکی از خوب‌های میدان بود، جباروف هم که همیشه خوب و عالی بازی می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.