ایلام- مدیر برق بخش چوار گفت: اصلاح و بهسازی شبکه برق بخش چوار به بودجه و اعتبار لازم نیازمند است.

اصلاح شبکه برق چوار نیازمند اعتبار

محمد محمودی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین، با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و تندرستی هم میهنان با بیان اینکه تغییر در زیرساخت های خطوط برق و تأمین روشنایی امری ضروری است، اظهارداشت: ایجاد تغییر در زیر ساخت ها و تأمین انرژی به بودجه و اعتبار لازم  و به موقع نیازمند است که امیدواریم دولت به مناطق محروم توجه بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه خدمات نظام در مناطق محروم قابل تقدیر و تشکر است، افزود: در حال حاضر در روستاهای کمتر از ۵ خانوار بخش چوار هم مردم از نعمت برق برخوردارند.

مدیر برق بخش چوار به تأمین برق عشایر منطقه از طریق پنل های خورشیدی اشاره کرد و بیان داشت: به عشایر در صورت سکونت در مناطق روستایی هم امتیاز برق داده می شود.

محمودی با بیان اینکه برق بخش چوار به بیش از ۵ میلیارد ریال اعتبار برای سال جاری نیاز دارد، خاطرنشان ساخت: امیدواریم که مسئولان نسبت به تأمین بودجه برق چوار اهتمام داشته باشند تا خدمات رسانی این دستگاه به روستائیان و دیگر شهروندان بیش از پیش جلوه گر شود.

وی به همکاری و همراهی شرکت پتروشیمی با برق چوار اشاره کرد و یادآور شد: پتروشیمی ایلام روزانه بیش از یک مگاوات انرژی برق از طریق شبکه سراسری علاوه بر انرژی تولیدی خود، مصرف می کند که خوشبختانه هزینه انرژی مصرفی را به موقع پرداخت کرده و بدهی به برق ایلام ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.