سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از شکست برابر الدحیل گفت: داور در حد این بازی نبود و دو پنالتی صد در صد ما را نگرفت.

قلعه نویی: داور دو پنالتی صد در صد برای ما نگرفت/ یکی از بدترین شب‌های فوتبالی‌ام را پشت‌سر گذاشتم

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه‌نویی بعد از شکست خانگی یک بر صفر مقابل الدحیل قطر در نشست خبری گفت: قبل از صحبت در مورد مسایل فنی باید بگویم احساس می‌کنم داور در حد این بازی نبود و 2 پنالتی صدرصد برای ما نگرفت و دروازه‌بان حریف را هم اخراج نکرد. قانون فوتبال است که گل نزنی هم گل می‌خورید  و ما هم تنبیه شدیم و تنها ایراد این بود که عدالت فوتبال رعایت نشد و به جز یک توپ که گل شد دو موقعیت بالای 90 درصد گلزنی و چندین کرنر داشتیم. به حریف تبریک می‌گویم که پیروز شدند.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه چرا ذوب آهن سخت گل می‌زند؟ اظهار داشت: امکان اضافه کردن بازیکن نیست منچستر سیتی دو سال اخیر را مقایسه کنید این تیم برای تغییرش زمان نیاز داشت. وقتی بازیکنان هنوز به خود باوری نرسیده‌اند،  مربی نمی‌تواند کاری کند. مربی باید چیدمانش طوری باشد که حریف نتواند گل بزند و بعد بتوانیم گل بزنیم باید این مسابقه را با اختلاف دو سه گل می‌بردیم که نشد. تغییر نگرش تیم نیاز به زمان دارد.

وی افزود: بازی خوب و با برنامه‌ای انجام دادیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم و این قانون فوتبال است که گل نزنید گل می‌خورید.

سرمربی ذوب آهن در مورد افت تیمش در اواخر مسابقه گفت: تیم ما خیلی خوب بازی کرد و آنها یک توپ آوردند و گل زدند و بعد هم یک ضد حمله داشتند. موقعیت گلزنی زیادی داشتیم و چند ضربه کرنر هم زدیم اما همان زمان تنبیه شدیم و گل خوردیم.
وی در مورد اینکه با یک مساوی در تاشکند صعود می‌کنید گفت: 24 ساعت ریکاوری کنیم و امشب یکی از شب‌های بد فوتبالی من بود و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم و از دست دادیم و  فعلا باید به دو بازی پیش رو فکر کنیم و به بازی با تاشکند.
وی تصریح کرد: امیر کبیر می‌گوید اگر برنامه یکساله دارید گندم بکارید و اگر برنامه 10 ساله دارید درخت بکارید و اگر برنامه 100 ساله دارید آدم تربیت کنید و ما با باید نگرش تیم را عوض کنیم که هنوز تغییر نکرده است. تا نیم فصل شرایط سختی داشتیم اما نگرش اینکه باید جز تیم‌های خوب باشیم را هنوز نهادینه نکرده‌ایم و برای تربیت آدم ها به زمان نیاز داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.