قزوین_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: استفاده از کالای ایرانی منجر به شکست رکود بازار و به راه افتادن چرخه صنعت می‌شود.

استفاده از کالای ایرانی منجر به شکست رکود بازار و به راه افتادن چرخه صنعت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل در نخستین جلسه شورای اداری معاونان و روسای ادارات ستادی و اجرایی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ضمن تبریک ماه رجب و سال جدید در رابطه با حمایت از کالای ایرانی که شعار سال است، بیان کرد: مقام معظم رهبری با توجه به شرایط کشور سال ۹۷ را سال حمایت از کالای ایرانی نامیده‌اند که به مسائل اقتصادی کشور برمی‌گردد.

وی افزود: در چند سال اخیر مهم‌ترین مشکلات کشور در حوزه اقتصاد بوده است،بر این اساس سالجاری باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در این زمینه عمل شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: با یک هم‌فکری و برنامه‌ریزی می‌توان در جهت تحقق شعار سال گام برداشت چرا که حمایت از کالای ایرانی در ارتباط با اقتصاد کشور است؛ استفاده از کالای ایرانی منجر به رونق اقتصادی، شکست رکود بازار، مهار تورم و به راه افتادن چرخه صنعت می‌شود و امروز از هر کسی سوال شود عنوان می کند که در ایران ظرفیت بهداشت، درمان و اکثر موارد مطلوب است اما اقتصاد از سطح پایین تا بالاترین سطح دارای مشکل است.

عادل با بیان اینکه وقف به عنوان یک امر خیرخواهانه و با هدف کمک به فقرا و نیازمندان از گذشته تاکنون در جوامع اسلامی وجود داشته است، اضافه کرد: در وضعیت کنونی جامعه که موارد مهمی از قبیل گسترش اشتغال و ریشه کن شدن فقر به عنوان بخشی از مسائل موجود اقتصادی مطرح است و گسترش فعالیت های خداپسندانه همچون وقف، می‌تواند کمک شایانی در نیل به این اهداف داشته باشد.

وی در ادامه ضمن تأکید بر اجرای برنامه های مدون سازمانی که ابلاغ هم صورت گرفته و برش شهرستانی هم انجام گرفته است اظهار داشت: برنامه سالجاری با یک رشد ۱۵تا۲۰درصدی در تمام موارد تهیه و ابلاغ شده و یکی از افتخارات سازمان اوقاف این است که برنامه محور کار می کند و این برنامه ها حول سه محور مهم یعنی وقف، امامزادگان، بقاع متبرکه و فعالیت های قرآنی متمرکز شده است و این جهت فعالیت در این مجموعه هم حسنات دنیوی و هم اخروی دارد و همه به جهت ماهیتی در تمامی حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه تاثیر گذار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.