اصفهان- ۱۸۰ واحد صنعتی در سال گذشته یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان برای حمایت از نیازمندان اصفهانی پرداخت کردند.

مشارکت صنعتگران اصفهانی در تأمین جهیزیه ۹۰ نوعروس نیازمند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه در سال گذشته برای جذب کمک‌های صنعتگران اصفهانی به ۱۸۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان اصفهان مراجعه شده است، گفت: این واحدهای تولیدی با استقبال از طرح‌های حمایتی این نهاد بیش از یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان به‌صورت نقد، کالا و خدمات در اختیار نیازمندان اصفهانی قراردادند.
حمیدرضا شیران بابیان اینکه ۹۰ نوعروس مددجو از محل کمک‌های صنعتگران و صاحبان صنایع اصفهان کمک‌هزینه جهیزیه دریافت کردند، گفت: ۲۲۳ میلیون تومان توسط این خیران نیکوکار برای تأمین جهیزیه به‌صورت نقد و کالا در اختیار کمیته امداد قرار گرفت.
وی افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده علاوه بر جهیزیه در زمینه‌های معیشت، بهداشت و درمان، آموزش و فرهنگ، اشتغال و کاریابی، مسکن، تأمین لوازم ضروری زندگی و حمایت از ایتام و فرزندان محسنین هزینه شد.
شیران بابیان اینکه در ارتباط با صنعتگران و صاحبان صنایع، هدف اصلی فراهم کردن زمینه توسعه فرهنگ احسان و انفاق و بهره‌مندی نیازمندان از فرصت‌های موجود در این بخش است، گفت: در سال گذشته نزدیک به ۱۴ هزار نفر از کمک‌های نقدی، کالایی و خدماتی صاحبان صنایع استان اصفهان بهره‌مند شدند.
مدیر کل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از حامیان ایتام و فرزندان محسنین از فعالان حوزه صنعت استان هستند، گفت: سه هزار و ۵۳۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین موردحمایت این صنعتگران نیکوکار قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.