کرج- رییس اتاق اصناف استان البرز با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی باید در دستور کار همگان قرار بگیرد گفت: ایجاد نوآوری در تولید می تواند در تقویت این بخش موثر باشد.

کالای ایرانی نیازمند نوآوری است/ نقش تعیین کننده اصناف در تقویت تولید داخل

حمید کریمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: باید از شعار و حرف فاصله بگیریم و با همتی مضاعف به سمتی برویم که تولیدات داخلی تقویت و مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: اتاق اصناف با توجه به نقش آفرینی ویژه ای که در عرضه کالای ایرانی دارد برای این مهم برنامه ریزی وسیعی را داشته ودر تلاش است در سال جاری گام های موثری را برای تقویت کالای ایرانی و عرضه هر چه بهتر آن بردارد.

کریمی از برگزاری نشست ویژه با هیئت رییسه و اتحادیه های صنفی استان با موضوع شعار سال خبرداد و گفت: اصناف نقشی تعیین کننده در بخش تولیدات داخلی دارند و تلاش می کنیم به وظیفه خطیری که برعهده مان گذاشته شده به بهترین نحو عمل کنیم.

رییس اتاق اصناف استان البرز با تاکید براینکه کالای ایرانی برای دیده شدن باید خود را به سطح کیفی نمونه های خارجی برساند گفت: زمانی می توان فضای رقابتی میان کالای مختلف را به سمت نمونه ایرانی سوق داد که تولید کننده داخلی جنس وکالایی به روز و با کیفیت و البته با قیمتی مناسب عرضه کند.

وی تصریح کرد: تولید کننده داخلی باید به این باور برسد که مردم خواستار کالایی به روز و مطابق با سلیقه امروزی هستند و اگر این نیاز از سوی تولید کننده داخلی برآورده نشود انتخاب ها به سمت تولید کننده خارجی سوق پیدا می کند.

این مسئول در ادامه گفت: معتقدم سال ۹۷ می تواند نقطه عطفی در ارتقا جایگاه کالای ایرانی باشد به شرط آنکه در اضلاع مختلف این فرایندهم مسئولان به یاری تولید کننده ایرانی بیایند و هم در سوی مقابل مردم نگاهی جدی تر به تولید داخل داشته باشند و تولید کننده نیز جنسی با کیفیت تر به مخاطب عرضه کند.

کریمی در پایان گفت: اصناف استان البرز با تمام توان و ظرفیت برای تقویت تولید داخل و ارتقا جایگاه کالای ایرانی پای کار هستند و امیدوارم بتوانیم سالی پربار و موفق برای کشورمان رقم بزنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.