کرج - رییس سازمان جهاد کشاورزی البرز با بیان اینکه کشاورزان برای دریافت وام مشکلی ندارند، گفت: یکی از مشکلات حوزه کشاورزی انباشت تولیدات ماشین الات کشاورزی است.

کشاورزان البرز مشکلی برای دریافت وام ندارند/ضرورت توجه به صادرات محصولات کشاورزی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید مجید موسوی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در یکی از واحدهای تولیدی ماشین آلات کشاورزی در شهرک صنعتی هشتگرد برگزار شد، اظهار کرد: میزان استفاده از ماشین الات کشاورزی در کشور ۱.۲ درصد می باشد و این در حالی است که این آمار در استان البرز ۱.۵ درصد است.

وی افزود: در استان البرز ۵۰ درصد بیش از کشور از ماشین آلات کشاورزی استفاده می شود و این از مهمترین ویژگی های بخش کشاورزی استان البرز است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی البرز با اشاره به اینکه اعتبارات قابل توجهی دردولت به حوزه کشاورزی اختصاص داده شده است، گفت: سهم کشاورزی از اعتبارات ملی در سال جاری ۴ هزار میلیارد تومان است.

موسوی با اعلام اینکه اگر مشکل صادرات تولیدکنندگان حل نشود، نمی توانیم از تولیدکنندگان حمایت کنیم، خاطرنشان کرد: باید به حوزه صادرات توجه ویژه داشته باشیم چراکه  اگر این مشکلات حل نشود درالبرز با مشکلات فراوانی روبه رو خواهیم بود.

وی در پایان تاکید کرد: باید کیفیت کالاهای تولیدی افزایش یابد تا رضایت مصرف کنندگان برآورده شود ضمن آنکه مشتریان بتوانند با بیان نقطه نظر خود تولید کنندگان را از نقاط ضعف خود آگاه کنند تا در جهت اصلاح آنها اقدام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.