۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
کد خبر: 594475

بازیکنی که به پرسپولیس پیوسته بود قرار بود پیراهن آبی تیم رقیب را برتن کند!

نزدیک بود رامین رضاییان شبانه با استقلال ببندد!

به گزارش قدس آنلاین، از آنجا که برانکو، رامین را نخواست و در اروپا هم این بازیکن مشتری خاصی نداشت، همه چیز برای انتقالش به استقلال مهیا بود. این باشگاه هم حاضر بود رکورد نقل و انتقالات را بشکند و یک رقم نجومی به این بازیکن بدهد.

پرسپولیسی‌ها از جمله مهدی طارمی هم در جریان بودند و می‌دانستند استقلال می‌خواهد چقدر برای جذب رامین بپردازد. منصوریان خیلی تلاش کرد و حتی به رامین پیغام داد در صورتی که این بازیکن به استقلال بیاید، مهدی شیری را از پیکان جذب نمی‌کند. آن روزها حرف از این بود که وریا قطعاً از استقلال می‌رود.

منصوریان هم یکجورهایی نسخه این بازیکن را پیچیده بود. همان زمان رامین تا نزدیکی امضای قرارداد با استقلال پیش رفت. محمدرضا مهدوی مدافع سابق استقلال که نقش مهمی در انتقال رامین به بلژیک داشت، در این باره می‌گوید: «رضاییان بعد از مشکلی که در تیم پرسپولیس برایش پیش آمد می‌خواست ساعت دوازده و نیم شب با استقلال قرارداد ببندد که نگذاشتم این اتفاق بیفتد و ساعت 6 صبح او را به اروپا فرستادم.»


بدین ترتیب انتقال رامین به بلژیک قطعی شد و وریا غفوری هم در استقلال ماند تا شیری نیاید. ماجرای ماندن وریا هم جالب بود. خود منصوریان با او حرف زد. وریا تأکید داشت به خاطر مصدومیت نتوانسته خودش را نشان دهد و اگر مصدوم نشود، فصل جدید به اوج بازمی‌گردد. چند بازیکن دیگر هم با منصوریان صحبت کردند و در نهایت او تصمیم گرفت این بازیکن را حفظ کند. اکنون وریا یکی از بهترین بازیکنان آبی‌پوش محسوب می‌شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.