مشهد- معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بیش از ۲۹۰ هزار نفر از زائران امام علی بن موسی الرضا(ع) از خدمات اعضا جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بهره مند شدند.

بهره مندی ۲۹۰ هزار نفر از خدمات هلال احمر خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان رضوی، علیرضا معین زاده گفت: در هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی که با شعار تلاش همگانی برای بهبود رفتارهای ترافیکی از ۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۶ تا۱۴ فروردین ماه اجرا گردید مجموعاً ۵۳۰۰۵۲ مورد خدمات به  ۲۹۰ هزار و ۸۶۵ نفر از زائران حرم رضوی ارائه گردید.

وی اظهار داشت: در این مدت ۵۳۰۰۵۲ مورد خدمات مختلف ارائه شد و این خدمات شامل مراجعه ۲۲۲۵۲ نفر به خیمه نماز، ۶۱۸۴۴ مورد به ایستگاه سلامت و ۱۱۶۷۸۹ مورد به فضای دوستدار کودک است.

معاون جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه ۳۳ پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در ۱۵ شعبه جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی در اجرای این طرح به رائرین محترم خدمات ارائه میکردند، تصریح کرد: در این مدت ۳۸۳۰۲ نفر از مسئولین، زائرین و مسافرین به کمپین نه به تصادفات جاده ای پیوستند.

معین زاده عنوان کرد: دراین مدت به ۶۱۲۹۸ نفر توسط تیم های سحاب و ۲۲۹۵۶۷ نفر توسط پست های ایمنی و سلامت این استان خدمات ارائه شد.

وی با بیان اینکه در این مدت همچنین ۴۰۱۶۵۹ اقلام فرهنگی شامل بروشور آموزشی، نقشه، CD، پازل، بادکنک و …بین زائران و مسافرین توزیع شده است افزود: در این طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و با استفاده از ظرفیت کودکان و ایجاد حس مسئولیت پذیری و آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در مجموع ۱۹۷۰۲ فقره کارت همیار هلال احمر برای کودکان صادر شد.

وی با اشاره به مشارکت ۲۴۷۴ نفر روز عضو جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی عنوان کرد: در مجموع ۱۴۸۸نفر روز  برادر و ۹۸۶ نفر روز خواهر در این طرح شرکت کردند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.