ایلام- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تعداد مراکز درمانی تامین اجتماعی کشور در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید ۲ برابر شده است.

 دوبرابر شدن مراکز درمانی تأمین اجتماعی کشور در دولت تدبیر و امید

به گزارش قدس آنلاین، علی ربیعی در آیین کلنگ زنی نمادین آغاز ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی شهر مهران، با بیان اینکه احداث و فعالیت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان مرزی مهران به عنوان دروازه عتبات عالیات عراق امری ضروری است، اظهارداشت: پرسنل این درمانگاه قطعا بومی خواهند بود و از طریق آزمون استخدامی، مراحل جذب و بکارگیری آنها انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان این شهرستان مرزی ضروری است، افزود: تعداد مراکز درمانی تامین اجتماعی کشور در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید دو برابر شده که افتتاح اخیر بیمارستان شهدای زاگرس تامین اجتماعی شهر ایلام از دستاورد های دولت تدبیر امید در حوزه درمان و خدمات رسانی به بیمه شدگان استان ایلام است.

گفتنی است پروژه درمانگاه تامین اجتماعی مهران در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۳۱۷ متر مربع و زیربنای ۲ هزار و ۵۱۷ متر مربع در ۲ طبقه اجرا و احداث می شود.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از معاونان و رؤسای سازمان های تابعه در جریان سفری دو روزه از روز گذشته وارد ایلام شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.