کرج- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با تاکید برفرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی گفت : باید به گونه ای رفتار کنیم که سرمایه گذاران در بخشهای کشاورزی ، دامپروری و صنایع تبدیلی به آینده امیدوار باشند و بدانند که تولیدات آن ها در بازارهای داخلی با قیمت مناسب به فروش خواهد رسید.

 سرمایه گذاران را به آینده امیدوار کنیم/ضرورت ارتقا کیفیت محصولات کشاورزی

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی البرز، سید مجید موسوی اظهار کرد : تولیدکنندگان نیز سعی کنند، تا هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی، محصولات مورد نیاز کشور را تامین کنند و تولیداتشان قابلیت رقابت با محصول مشابه خارجی را داشته باشند تا رغبت برای مصرف کالاهای خارجی از بین برود و یا ضعیف تر شود.

وی افزود : باید استفاده از محصولات تولیدی بخش کشاورزی را در جامعه فرهنگ سازی کنیم و در همین خصوص سازمان جهاد کشاورزی البرز از چند سال پیش مصرف چای خارجی و پذیرایی با میوه های وارداتی را در سازمان ممنوع کرده است.

موسوی بیان کرد : با تولید محصولات سالم در بخش کشاورزی می توان انگیزه مصرف کالاهای خارجی را در کشور در بین آحاد جامعه از بین برد و مردم را به سمت مصرف تولیدات داخل کشور سوق داد.

وی در ادامه اشاره ای  به فعالیتهای سازمان در سال ۹۶ و ایام تعطیلات نوروزی کرد و گفت: در راستای تعدیل قیمت ها و تنظیم بازار کالاهای اساسی در سال ۹۶ مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز اقدام به توزیع بیش از ۳۳۰۰تن انواع برنج به قیمت مصوب دولتی، ۲۰۰۰ تن مرغ منجمد داخلی با تاریخ مصرف بالا در سطح استان، ۴۵۰ تن تخم مرغ جهت تعدیل قیمت بازار، ۳۳۰ تن گوشت گرم گوسفندی و ۷۰ تن گوشت گوساله منجمد در مناسبتهای مختلف کرده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در پایان گفت : در راستای تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال ۹۶ و نوروز ۹۷ نیز ۲۰۰۰ تن پرتقال و ۹۰۰ تن سیب برای استان تهیه شد که قسمت عمده ای از آن توسط غرفه های ایجاد شده توزیع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.