کرج - آخرین آمار ارائه خدمات سفیران جوان طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی البرز حاکی از برخورداری ۸ هزار و ۲۳۳نفر از خدمات جوانان هلال احمری است.

ارائه خدمات جوانان جمعیت هلال احمر البرز به بیش از ۸هزار مسافر نوروزی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان البرز قطار هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در حالی به ایستگاه آخر خود رسید که بسیاری از مسولان استانی ضمن بازدید از پایگاه های اجرای طرح، ارائه خدمات متنوع فرهنگی هلال احمر را قابل تحسین ارزیابی کردند و با امضای میثاق نامه به کمپین ملی «نه به تصادفات جاده ای» پیوستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز در این ارتباط گفت: بر اساس آخرین آمار طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، جوانان جمعیت هلال احمر البرز در ۱۱ اکیپ ثابت و سیار کار خود را از ۲۸ اسفند آغاز و تا پایان ۱۴ فروردین به بیش از ۸ هزار تن از مسافرین البرز خدمات رسانی کرده است.

دکتر ناصر چرخساز افزود: این خدمات شامل ایستگاه های سلامت و مشاوره در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و در قالب طرح پیمان و اطلاع رسانی، راهنمایی و ایمنی مسافران بوده است که در این میان تعداد مراجعین به ایستگاه های سلامت  ۱۵۶۶نفر بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز بیان کرد: همچنین ۴۸۱نمازگزار با مراجعه به خیمه های نماز، ضمن ادای فریضه دینی، خدماتی همچون پاسخگویی به مسایل شرعی دریافت کرده اند.

چرخساز با اشاره به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در حوزه کودکان گفت: در ایستگاه های دوستدار کودک طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی البرز ۱۲۷۵کودک از برنامه های تفریحی و مسابقات از جمله جشنواره های ملی نقاشی و قصه گویی بهره مند شده اند.

وی تصریح کرد: در ارائه این خدمات۲۹۵ نفر روز خواهران  و ۲۲۱نفر روز برادران جوان هلال احمر به صورت داوطلبانه مشارکت داشته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز افزود:همچنین ۳ هزار و ۵۹۵ نسخه نقشه شهر و استان البرز و ۶هزار و ۴۴۶نسخه بروشور های بهداشتی، سلامتی و اطلاع رسانی و ۹هزار و ۳۵۷نسخه سایر محصولات فرهنگی در این مدت میان مسافران توزیع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.