کرج- ملی پوش البرزی تکواندوی ایران گفت: به دلیل مصدومیت نتوانستم با قدرت وآمادگی لازم در مسابقات انتخابی تیم ملی که هشتم فروردین ماه سال جاری برگزار شد شرکت کنم و همین امر سبب دور ماندنم از تیم ملی شد.

مصدومیت باعث دور ماندنم از تیم ملی شد/ازعملکرد سال گذشته راضی ام

مهدی اسحاقی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: تکواندوی ایران ملی پوشان مستعد و خوبی را در اختیار دارد و همین موضوع بازگشت به تیم را برای هر ورزشکاری دشوار می کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر آرمین هادی پور در وزن ۵۴ کیلوگرم برای تیم ملی مبارزه می کند و از آمادگی بالایی هم برخوردار است ،این مساله کار من را برای رسیدن به تیم ملی دشوار می کند با این حال تمام توان خود را می گذارم تا بار دیگر به جمع ملی پوشان بازگردم.

این تکواندوکار البرزی با ابراز رضایت از عملکرد خود در سال گذشته گفت: مدال طلای مسابقات هنرهای رزمی در کشور ترکمنستان، مدال برنز جام فدراسیون در کشور ازبکستان وهمچنین مدال طلای مسابقات کشورهای اسلامی ماحصل تلاشم در سال گذشته بود.

اسحاقی به آینده باشگاهی خود اشاره کرد و ادامه داد: در لیگ برتر تکواندو کشور یک سال دیگر با تیم شهرداری ورامین قرارداد دارم و در سال جاری با تمام توان برای بازگشت به جایگاه قبلی خود تلاش می کنم.

وی با تمجید از جایگاه واعتبار تکواندو استان البرز گفت: این استان به عنوان قطب تکواندوی ایران از ورزشکاران با استعدادی برخوردار است و به همین دلیل هیت البرز امکانات خوبی را در اختیار تکواندوکاران قرار داده است وزمینه رشد آنها را فراهم کرده است.

دارنده مدال طلای مسابقات کشورهای اسلامی آذربایجان در پایان گفت: مردم استان البرز شایسته تقدیر هستند چرا که همواره ورزشکاران ملی پوش را مورد محبت  خود قرار داده اند و امیدوارم با بازگشت قدرتمند به تیم ملی نماینده خوبی برای استانم باشم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.