رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برترین های این دوره و دوره های گذشته مسابقات ربوکاپ، استخدام دانشگاه آزاد می شوند زیرا این افراد توانسته اند از علم تولید ثروت کنند.

برگزیدگان مسابقات ربوکاپ استخدام دانشگاه آزاد می شوند

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران ۲۰۱۸ در نمایشگاه بین المللی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه و مسابقات نشان از اقتدار جوانان ماست که شعار ما می توانیم را به ما توانستیم تبدیل کرده اند.

وی افزود: در این دوره مسابقات جوانان در یک رقابت بین المللی خودشان را محک می زنند و اثبات می کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه خودباوری و اثبات آن است، گفت: این موضوع نشان می دهد جوانان ما از جوانان دنیا کم ندارد و چنین فعالیت هایی می تواند آغاز یک حرکت باشد.

وی تاکید کرد: ماندن در این آغاز شایسته ما نیست و باید به سمت فتح قله های بزرگ حرکت کنیم و باید فعالیت این جوانان در عرصه های بین المللی به اثبات برسد.

رهبر تاکید کرد: همه کسانی که در دوره های قبل و این دوره حائز رتبه های برتری می شوند استخدام دانشگاه آزاد خواهند شد. همچنین این افراد مورد حمایت قرار می گیرند تا محصول آنها به یک محصول تجاری شده تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از برترین هایی که می توانند علم را به ثروت تبدیل کنند باید حمایت کنیم، گفت:  این موضوع مرتبط با شعار امسال و سال های گذشته است تا در نهایت به تولیدات داخل با کیفیت بالا منجر شود و در  عرصه رقابت با نمونه های خارجی ورود پیدا کنند تا در نهایت در صدر قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: ما توانستیم در این مسابقات قدرت علمی خود را به نمایش بگذاریم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.