سرمربی تیم فوتبال سایپا از همه مربیان ایرانی خواست از کارلوس کی‌روش حمایت کنند.

علی دایی: باید همه از کی روش حمایت کنیم/ بازی با پرسپولیس را فراموش کرده ایم

به گزارش قدس آنلاین، علی دایی در نشست خبری ظهر امروز پنجشنبه قبل از دیدار برابر نفت تهران گفت: فردا یک بازی مهم را در پیش داریم، این دیدار برای ما از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و امیدواریم با پیروزی مقابل نفت، به کسب سهمیه آسیایی نزدیک شویم.

وی ادامه داد: نفت هم برای فرار از سقوط، به دنبال این است تا ما را شکست داده و از خود را از انتهای جدول جدا کند. با این تفاسیر، تساوی به درد هیچ کدام از دو تیم نخواهد خورد و تنها هر دو به فکر پیروزی برابر یکدیگر هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران در پاسخ به این سؤال که «آیا برد برابر پرسپولیس برای شما در بازی با نفت مشکل‌ساز نخواهد شد؟»، گفت: آن بازی برای ما به فراموشی سپرده شده است، ما در طول هفته تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم، برد مقابل پرسپولیس را فراموش کرده‌ایم و تنها هدفمان پیروزی در این دیدار است.

دایی با اظهار رضایت از تمرینات خوب بازیکنانش گفت: خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم و با تمرینات خوبی که انجام داده‌ایم، آماده دیدار برابر نفت هستیم.

وی در خصوص وضعیت مالی سایپا افزود: خدا را شکر مدیریت مجموعه سایپا تلاش زیادی کرده و تیم از لحاظ مالی مشکلی ندارد. مدیران سایپا ما را مورد حمایت قرار داده و به قول‌هایشان عمل کرده اند و مطمئناً تا پایان فصل هم تمامی قول‌های آنها عملی خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران در رابطه با صحبت‌های کارلوس کی‌روش تصریح کرد: شما فقط دوست دارید ما را به حاشیه برده و رودر روی سرمربی تیم ملی قرار دهید؛ کی‌روش زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده، به آسانی به جام‌جهانی صعود کردیم و حالا باید تیم آماده حضور در این تورنمنت سنگین باشد. بنابراین من از همکاران عزیز خود می‌خواهم که همه از سرمربی تیم ملی حمایت کنیم. کی‌روش به بیراهه نرفته، زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده است و بازی‌های سختی در پیش دارد، بنابراین باید همگی از تیم ملی‌مان حمایت کنیم تا بتوانیم حضوری موفق در جام‌جهانی داشته باشیم.

دایی در خصوص دریافت مطالباتش از نفت و پرسپولیس تهران گفت: متأسفانه هنوز این مطالبات دریافت نشده و قرار است تا ۲۱ فروردین ماه این مشکلات حل شود؛ اگرچه امیدی ندارم، اما آرزو می‌کنم این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.

وی درباره استفاده از کالاهای ایرانی افزود: زمان فرق کرده است و به اعتقاد من، حمایت از کالای ایرانی نباید شعار قرار داده شود؛ باید بپذیریم یک تعداد از کالاها به دلیل کیفیت بالایشان باید وارد شوند، اما نباید اجازه دهیم برندهای بی‌کیفیت که این روزها در کشور ما زیاد شده، باعث شود تا به تولید ملی ضربه وارد شود. در این روزها شاهد هستیم اجناسی در بازار ما وجود دارد که از لحاظ کیفیت بسیار پایین است. به طور مثال باید بگویم در سفری که به ایتالیا داشتم، پنج استاد دانشگاه نشستی را برای تولید کفش بازی‌های تنیس برگزار می‌کردند، تا بتوانند بهترین کیفیت را ارائه دهند.

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولین می‌خواهم اجازه ورود کالاهای بی‌کیفیت به ایران را ندهند تا برندهای ایرانی بتوانند رشد کرده و کارآفرینی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.