نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: امنیت ملی، رضایت مردم و غلبه بر توطئه‌های دشمن در گروی اجرای درست حمایت از تولید داخلی است.

امنیت ملی در گروی حمایت از کالای ایرانی است/ مسؤولان برنامه‌های کوتاه‌مدت تحقق شعار سال را ارائه دهند

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی پورمختار ظهر امروز در نخستین شورای اداری استان با تقدیر از اقدامات مسؤولان در استقبال از نوروز و مسافران نوروزی اظهار کرد: در حوزه ایجاد نظم و امنیت، آماده‌سازی مراکز گردشگری و هتل‌ها و بخش‌هایی که فعالانه برای استفاده بیشتر گردشگران حضور شبانه‌روزی داشتند نیز قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه شهرداران نیز در این ایام فعال بودند، گفت: در استانداری مسؤولان و استاندار نیز وقت گذاشتند و امسال استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی خوب برگزار شد و میهمانان بسیاری نیز طی ایام نوروز در استان داشتیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شعار سال دارای اهمیت بالایی است؛ نتیجه یک دهه شعارهای هدفمند تعیین شده حول محور اقتصاد از سوی رهبر معظم انقلاب باید در سال ۹۷ محقق شود.

وی با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی با خرید و حمایت از تولیدکنندگان بر عهده مردم و مسؤولان است، افزود: این مهم باید توسط دستگاه‌های فرهنگی به ویژه صدا و سیما فرهنگ‌سازی شود که بی‌اعتمادی مردم به کالای ایرانی از بین برود و اعتماد به کالای ایرانی برگردد.

پورمختار با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان نیز باید با افزایش کیفیت موجب افزایش اعتماد مردم شوند، تصریح کرد: مسوولیت سازمان استاندارد است که به این امر ورود کند البته نه سخت‌گیرانه و نه رها شده که شاهد کالاهای بی‌کیفیت و کم‌کیفیت باشیم که مردم کالای بنجل خارجی را به کالای داخلی ترجیح دهند.

وی با ارائه پیشنهادی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم امسال همه مسؤولانی که مسوولیت دارند تمام دستگاه‌ها، مدیران اجرایی و فرمانداران برنامه خود برای حمایت از کالای ایرانی را در کوتاه‌مدت تهیه کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بخشی از برنامه‌ها نیاز به تصمیم‌گیری بدون نیاز به پول و بودجه است و تسهیل این مهم نیاز به پول و بودجه ندارد.

وی یادآور شد: بخشی نیز مربوط به بانک‌هاست و باید بانک‌ها رویه جدیدی را پیش بگیرند که بی‌نیاز از ورود کالاهای خارجی شویم.

پورمختار فراهم کردن پیوست فرهنگی را از ضروریات در این امر دانست و اظهار کرد: موارد پیشنهاد شده ملاک ارزیابی مسؤولان در پایان سال شود؛ همه تمرکز بر اجرای این موضوع کنیم که امنیت ملی، رضایت مردم و غلبه بر توطئه‌های دشمن در گرو اجرای درست این شعار است.

وی در ادامه با بیان اینکه در رابطه با دو رویداد گردشگری ۲۰۱۸ که فرهنگی و اقتصادی است نباید محدود به شهر همدان شود، گفت: باید کل استان همدان را مدنظر قرار گرفته و همه بخش‌های گردشگری دیده شود؛ پیوست فرهنگی نیز باید در این خصوص تهیه شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحقق بخش کمی از شعار سال طی سال گذشته که مورد گلایه رهبری نیز بود، بیان کرد: امسال باید سخت و شبانه‌روزی برای تحقق شعار سال با روحیه جهادی و حاکمیت نظم و انضباط کار کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.