همدان - شهردار همدان وحدت مثلث اثر بخش مردم ، محیط شهرداری همچون کهربایی زمینه ساز پویایی وپیشرفت هستند ، گفت: تلاش بر این است تا در نهایت به مردم مناطق کمتر توسعه یافته داشتیم وبا دیدگاه توسعه اقتصادی در شهر و مردمی کردن امور در حوزه کسب وکار فعا لانه با یکدیگر گام برداریم

برای توسعه کسب وکار آماده ایم/مثلث اثر بخش مردم، محیط شوهرداری کهربایی زمینه سازی وپیشرفت
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری همدان عباس صوفی پیش از خطبه های نماز جمعه همدان با گرامیداشت ایام مبارک  ماه رجب، به تبیین محور های مدیریت شهری و اقدامات انجام شده شهرداری در چند ماه اخیر پرداخت و گفت:  بی تردید مدیریت شهری در زندگی نقش برجسته و تاثیر بسزایی دارد و از سویی هر روز شاهد هستیم که شهردار با هزاران وظیفه روبرو است.
وی اظهار کرد: وحدت مثلث اثر بخش مردم، محیط و شهرداری همچون کهربایی زمینه ساز پویایی و پیشرفت هستند که همسو حرکت کردن آنان برطرف کننده مشکلات است.
شهردار همدان افزود: این شهر با برخورداری از مدیریت مدنی چندین هزار ساله به عنوان دارالمؤمنین شناخته می شود و مفاخر بزرگی را در دل خود پرورش داده و شایسته بهترین هاست.
و هم مفاخر زیادی دارد و دارالمومنین است 
صوفی با بیان اینکه هدف در مدیریت شهری رسیدن به سبک زندگی ایرانی اسلامی است، تصریح کرد: مسئله ساخت و سازها، سد معابر و موضوعاتی از این دست جزء حقوق شهروندی محسوب می شود که در زندگی مردم تاثیر بسزایی دارد .
وی با تأکید بر اینکه شهرداری در حوزه حمایت از کسب و کار اعلام آمادگی می کند، عنوان کرد: تلاش بر این است تا در نهایت توجه به مردم مناطق کمتر توسعه یافته داشتیم و با دیدگاه توسعه اقتصادی در شهر و مردمی کردن امور در حوزه کسب و کار فعالانه همسو با یکدیگر گام برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.