قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: طی چند روز آینده با شمالی بودن جریانات هوا، وزش بادهای شمالی بر هوای این استان حاکم است.

وزش بادهای شمالی بر هوای قزوین حاکم است

آرش بهاروند احمدی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، طی چند روز آینده با شمالی بودن جریانات هوا، وزش بادهای شمالی و برای ارتفاعات شمالی این استان، پدیده مه را خواهیم داشت.

وی افزود: از بعدازظهر امروز تا اوایل وقت یکشنبه، با گذر متناوب امواج ناپایدار از منطقه، در بعضی ساعات افزایش ابر و در پاره ای مناطق بارش های رگباری همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین عنوان کرد: وضعیت آب و هوای این استان از امروز تا ساعت ۱۲ فردا، قسمتی نیمه ابری، گاهی وزش باد، در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات شمالی وضعیت مه آلود پیش بینی می شود.

بهاروند احمدی یادآور شد: وضعیت آب وو هوای استان قزوین از ساعت ۱۲ فردا تا روز بعد نیز به صورت نیمه ابری، گاهی وزش باد، در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات شمالی وضعیت مه آلود است و وضعیت صاف تا کمی ابری هم برای روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه سالجاری تا روز بعد پیش بینی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.