سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید بعد از شکست تیمش مقابل الدحیل، بازیکنانش مشکل روحی پیدا کرده‌اند.

قلعه‌نویی: بازیکنانم به لحاظ روحی مشکل دارند/ کریمی پشتوانه مردمی دارد

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه‌نویی بعدازظهر جمعه در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود رشت اظهار کرد: بعد از بازی قبلی که واگذار کردیم به لحاظ روحی در وضعیت بدی قرار گرفتیم. البته از بازیکنانم ممنونم به خاطر بازی خوبی که انجام دادند؛ ولی این قانون نانوشته وجود دارد که اگر گل نزنی، گل می‌خوری. ما هم با وجود بازی خوبی که انجام دادیم، شکست خوردیم.

او افزود: بعد از بازی با الدحیل به لحاظ روحی روانی با بازیکنان کار کردیم. از دکتر نقابیان استفاده کردیم و بازیکنان دو بار با روان‌شانس جلسه داشتند. به هر حال بازیکنان مقداری خسته شدند و پزشک روان‌شناس هم دیروز و امروز قبل از تمرین با بازیکنان صحبت کرد.

سرمربی ذوب آهن در مورد حریف تیمش در بازی فردا (شنبه) نیز اظهار کرد: سپیدرود تیم ریشه‌داری است که مربی خوبی مثل علی کریمی دارد. او انسان باصداقتی است و من یک سال با او کار کرده‌ام. خوشحالم حرف‌هایی که می‌زدم را امروز او هم می‌زند و از طرفی پشتوانه مردمی دارد. قبلا ما که از این حرف‌ها می‌زدیم انگ می‌زدند چون قدرت دست آن‌ها بود اما الآن فضای مجازی کمک کرده تا مردم از این حرف‌ها حمایت کنند.

قلعه‌نویی اضافه کرد: علی کریمی زحمت زیادی برای تیمش کشیده است. نظرمحمدی هم پیش از او با این تیم کار کرده بود. من بازی‌های سپیدرود را پیگیری کرده‌ام چون شهر مادری‌ام است. می‌دانم کار سختی در بازی فردا داریم اما ما هم ذوب‌آهن هستیم و می‌خواهیم جایگاه‌مان را حفظ کنیم. واقعیت فوتبال زمانی مشخص می‌شود که بازی شروع شود. شما همه تجزیه تحلیل‌ها را می‌کنی اما در جریان بازی یک اشتباه پیش می‌آید و شکست می‌خوری. در بازی قبل نیز ما روی اشتباه بچه گانه گل خوردیم. با این حال هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

او در واکنش به این انتقاد که تعویض‌هایش یک شکل شده‌اند، گفت: باید با شما هماهنگ کنم که کدام بازیکنم را تعویض کنم؟ چطور در نیم فصل دوم، اول شدیم؟ نمی‌توانید از من ایراد بگیرد. چطور در نیم فصل دوم بیش‌ترین گل زده را داریم؟ بر اساس توانایی بازیکن در تمرین، نفرات را می‌چینم. شما را به خدا این سوال‌ها را نپرسید. ما با این شرایط باید از جای دیگری قرض بگیریم و تعویض کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در بخش دیگری از نشست خبری درباره استفاده نکردن از اکبر ایمانی توضیح داد: او را آوردیم که به تیم کمک کند اما از روزی که آمده مصدوم بوده و در تمرین‌های ما شرایط آرمانی نداشته است. ایمانی اگر آماده بود کمک زیادی به ما می‌کرد. به همین خاطر مجبوریم بازیکن غیرتخصصی در بعضی پست‌ها استفاده کنیم. ایمانی را جذب کردیم که یکی از مشکلات ما حل شود.

قلعه نویی ادامه داد: شرایط جدول به گونه‌ای شده که جایگاه ما در جدول به بازی‌های دیگر ربط دارد و ما فقط به بازی پیش روی خودمان فکر خواهیم کرد.
او با اشاره به نبود سخت افزارهای جدید برای آماده‌سازی بازیکنان گفت: می‌دانید دستگاهی در  خارج هست که آب را در دمای منفی ۱۰۰ درجه سانتی گراد قرار می‌دهد اما ما آن‌ها را نداریم و باید از حوضچه آب سرد استفاده کنیم.
سرمربی ذوب آهن در پایان اعلام کرد که ربیع عطایا و اکبر ایمانی مصدوم و گئورگی، بازیکن گرجستانی تیمش محروم هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.