شاگردان علی دایی برابر نفت تهران که هدایت آن برعهده دستیار سابق برانکو است به یک برد پرگل دست پیدا کردند.

علی دایی علیه دستیار سابق برانکو/ سایپا نفت را به منطقه خطر نزدیکتر کرد

به گزارش قدس آنلاین، از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال سایپا در دیداری حساس به مصاف نفت تهران رفت. دو تیم در حالی مقابل هم صف آرایی کردند که هر کدام به دلایل خاص خود به امتیازات کامل این بازی نیاز داشتند. دایی و شاگردانش برای تداوم حضور در کورس بالای جدول و نا امید نشدن از کسب سهمیه آسیا تلاش می کردند و افاضلی و شاگردانش برای فرار از منطقه خطر در جدول.

در این بازی مهدی ترابی و علی قلی زاده دو بازیکن ملی پوش تیم سایپا خوش درخشیدند و روی هم ۳ بار دروازه حریف را باز کردند. مهدی ترابی یک و علی قلی زاده دو بار برای نارنجی پوشان گلزنی کردند و آرمان رمضانی نیز در دقیقه ۸۸ یک گل زد تا تعداد گل های سایپا در این بازی به عدد ۴ برسد. و در مقابل نیز محسن بنگر و سید امین منوچهری هر کدام یکبار برای نفت گلزنی کرد تا این دیدار پر گل در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به سود نارنجی پوشان به پایان برسد.

با این نتیجه سایپا ۴۷ امتیازی شد و به طور موقت به رده دوم جدول صعود کرد. اما وضعیت نفت تهران بحرانی تر از گذشته شد و در حالی که این تیم تنها ۳ بازی دیگر تا پایان فصل پیش رو دارد، با ۲۴ امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.