اهواز_ سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان از بهره‌مندی ۱۴ هزار زائر حضرت رضا(ع) از برنامه ‎ ‌ های سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در اهواز خبر داد.

بهره‌مندی ۱۴ هزار زائر از طرح باب الرضا(ع) در ایستگاه راه آهن اهواز

به گزارش قدس آنلاین، جلیل علی نژاد اظهار کرد: برنامه باب الرضا علیه السلام ذیل طرح نوروزی به رسم امام سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و در راستای تکریم و تعالی زیارت زائرین در ابعاد و جنبه های مختلف مادی و معنوی در اهواز برنامه ریزی و اجرا شد.

وی افزود: این طرح در ایستگاه راه آهن اهواز از تاریخ یکم تا چهاردهم فروردین ماه سال جاری برگزار شد که  در مجموع ۱۴ هزار نفر از برنامه های این طرح بهره‌مند شدند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان با بیان اینکه در طول مدت برگزاری این طرح هشت نفر از خادم یاران اهواز و دیگر شهرستانهای این استان خدمت رسانی می کردند، گفت: در این طرح برای کودکان برنامه‌هایی همچون مسابقه و جنگ در نظر گرفته شده بود.

علی نژاد با بیان اینکه آمادگی قبل از سفر به جهت پابوسی حضرت رضا علیه السلام یکی از اهداف برگزاری این برنامه بوده است، تصریح کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری نماز جماعت، بیان آداب زیارت از دیدگاه مقام معظم رهبری، استقبال از مسافرینی که به کشور عزیزمان به جهت زیارت حضرت رضا علیه السلام آمده بودند و بدرقه زائرینی که به مشهد مشرف می شدند از دیگر برنامه های این طرح بود.   

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.