سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید بازیکنانش قبل از بازی با سایپا تا ساعت ۴ صبح بیدار بوده‌اند!

شب بیداری بازیکنان نفت تهران قبل از بازی با سایپا!

به گزارش قدس آنلاین، هومن افاضلی درباره باخت تیم فوتبال نفت تهران به سایپا و وضعیت خطرناک این تیم برای سقوط به لیگ دسته اول، گفت: ما یک بازی حساس با تیم پدیده داریم که برایمان ۶ امتیازی است. تمام توانمان را جمع می کنیم که در این بازی به پیروزی برسیم.

وی افزود: یکسری از بازیکنانم فکر کرده بودند که قرار است بعد از بازی با سایپا استعفا بدهم. شب قبل از بازی این شایعه مطرح شده بود. مالکیت تیم مشخص نیست. کسی که می خواهد سرمایه گذاری کند، باید وضعیتش مشخص شود. متاسفانه مسئولان باشگاه ما زیر فشار هستند.

سرمربی تیم نفت در توضیح بیشتر شایعه استعفایش تاکید کرد: بازیکنان ما از این وضعیت ناراضی هستند. آنها تا ساعت ۳:۳۰ و ۴ صبح بازی با سایپا بیدار بودند و پیش من می آمدند که باید دغدغه های آنها را هم برطرف می کردم. بازیکنان نگران بودند که من از نفت بروم. تیم ما در شرایط سختی است. بازیکنانم باشرف هستند. اگر از اول فصل با همین نفرات شرایط بهتر بود، الان تیم نفت با خیال راحت وسط جدول قرار داشت.

افاضلی درباره اینکه چرا بازیکن باید تا ساعت ۴ صبح دنبال این باشد که چه کسی در بازی بعد سرمربی تیمش است، گفت: ان شاءالله این مسائل را مدیریت می کنیم. من پای تصمیمم می ایستم. بعد از صبحتی که با بچه های تیم داشتم، اخلاقی نیست که از نفت بروم. تمام اعتبارم را پای نفت خرج می کنم تا تیم بماند. شک ندارم که نفت در لیگ برتر می ماند. خالی کردن مسئولیت در روزهای سخت کار اخلاقی نیست.

وی در پاسخ به این سئوال که چه کسانی برای واگذاری تیم نفت مانع تراشی می کنند، گفت: شخص وزیر نفت و آقایان سلحشور و شریف حسینی تصمیم خود را برای واگذاری تیم گرفته اند ولی هستند کسانی که در لایه های میانی نمی خواهند تیم نفت واگذار شود. حالا اینکه منافعشان چیست را نمی دانم ولی مقاومت هایی برای واگذاری صورت می گیرد. منصفانه نیست که خریداران باشگاه را با این شرایط بلاتکلیف بگذاریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.