همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از افزایش تعداد دوربین های ثبت تخلف سرعت در راه های شریانی و اصلی استان خبر داد.

دوربین های ثبت تخلف در محورهای استان افزایش می یابد

به گزارش قد س آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، محمد رودباری در گفتگویی اظهار داشت: هم اکنون ۶۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی شریانی استان نصب شده که شامل محورهای همدان-تهران (محور قدیم)، همدان-رزن، همدان-ملایر، بروجرد-اراک و غیره است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۴۹ دستگاه فعال و بقیه نیز در حال انجام مراحل راه اندازی است، افزود: پیگیری های لازم را برای راه اندازی و فعالیت کامل ۶۶ دستگاه را در دستور کار داریم.

رودباری به افزایش نصب این دوربین ها در سطح محورهای استان اشاره و خاطرنشان کرد: استان همدان به ۱۵ سامانه دوربین ثبت تخلف دیگر در محورهای شریانی و راه های اصلی نیز نیازمند است.

وی با اشاره به قابلیت های این دوربین ها گفت: رصد این دوربین ها به شکل تصویربرداری، پلاک خوانی و ارسال اطلاعات به سامانه جامع و پلیس راه است.

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: از مزایای نصب این دوربین ها رصد بیست و چهار ساعته محورهای مواصلاتی و سرعت متوسط خودروها است.

محمد رودباری یادآور شد: دوربین های ثبت تخلف جدید دارای قابلیت ثبت سرعت متوسط وسائل نقلیه عبوری است.

وی در ادامه با اشاره به سامانه های توزین در حال حرکت استان تأکید کرد: سامانه های توزین در حال حرکت محور همدان- تهران در حال ارتقاء مجدد در خصوص نصب دوربین اعلام بار و تجهیزات سخت افزاری است.

این مسئول اذعان داشت: سامانه توزین در حال حرکت هم اکنون فعال و در حال ارسال تخلفات سرعت و اضافه تناژ به سامانه پلیس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.