بیرجند- مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی از کشف و ضبط بیش از ۲ تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در استان خبر داد و گفت: ۳ مرکز متخلف به تعزیرات معرفی شدند.

بیش از ۲ تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در استان خراسان جنوبی کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد اصغرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی ویژه نوروز در استان خراسان جنوبی بیش از ۲ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی ضبط و معدوم شد.

مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی گفت: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی ویژه نوروز از اواسط اسفند ماه سال گذشته شروع و تا پایان هفته گذشته ادامه داشت که طی این مدت ۲ تن و ۲۲۵ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی از واحدهای عرضه و توزیع این محصولات جمع‌آوری و معدوم شد.

وی تعداد مراکز عرضه در استان را یک هزار و ۹۰۰ واحد عنوان کرد و افزود: طی این ایام بیش از ۲ هزار و ۶۴۰ مورد بازدید از مراکز فوق توسط کارشناسان دامپزشکی در دو نوبت صبح و عصر با هدف تامین بهداشت و سلامت مردم انجام گرفته است.

اصغرزاده تعداد تخلفات را در طرح تشدید نظارت‌های دامپزشکی ۴ مورد اعلام و بیان کرد: ۵۴ مورد نمونه‌برداری از محصولات دامی مشکوک دریافت و به آزمایشگاه ارسال شد و پس از احراز تخلف بهداشتی ۳ مرکز متخلف به تعزیرات استان برای برخورد قانونی معرفی شدند.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.