کرمان- رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان گفت: از پنج کشته سانحه اتوبوس کرمان تهران در شب گذشته ۴ نفر از اتباع افغانی بودند.

جزئیات تازه از سانحه اتوبوس واژگون شده کرمان - تهران

به گزارش قدس آنلاین، محسن کاشانی  اظهار داشت: در اتوبوسی که شب گذشته از مبدا استان کرمان در استان یزد دچار سانحه شده بود، ۶ نفر اتباع افغانی بودند که در شهر رفسنجان سوار شدند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه بر اثر عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه باعث واژگونی اتوبوس شده است گفت: در این سانحه ۵ نفر جان باختند که ۴ نفر از آنها از اتباع افغانی و یک نفر هم راننده اتوبوس بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان با بیان اینکه این اتوبوس متعلق به شرکت مسافربری عدل کرمان تعاونی ۷ است افزود: بنا به گزارش این شرکت از ۲۵ سرنشین این اتوبوس ۱۹ نفر در کرمان سوار شدند و مابقی که از اتباع افغانی بودند از رفسنجان سوار بر اتوبوس شدند.

کاشانی با اشاره به اینکه شرکتهای حمل و نقل مسافربری تحت نظارت سازمان حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فعالیت می‌کنند خاطرنشان کرد: حتما این موضوع در سازمان بررسی و در صورت تخلف برخورد قانونی انجام می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان بیان کرد: شرکت مسافربری موظف به پرداخت بیمه شخص ثالث این مسافران است و این مسافران بارنامه شده‌اند.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.