کرج- شهردار کرج گفت: شهرداری بخشنامه ای را به تمامی مناطق و سازمان های تابعه مدیریت شهری ابلاغ کرده تا با مبنا قرار دادن کیفیت تولید ، در بخش خصوصی رقابت جدی ایجاد کنند.

زمینه رقابت جدی بخش خصوصی را فراهم می کنیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین اصغر نصیری بعد ازظهر امروز شنبه در دیدار نوروزی با اعضای شورای شهر اسلامی کرج که در سالن همایش های باشگاه میلاد برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته در مقیاس ملی برای شهر کرج سالی خوبی رقم خورد چراکه با همت اعضای شورای شهر کرج و در رویکردی جدید دغدغه های مردم بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: امیدواریم با همبستگی و خیرخواهی برای یکدیگر و پرداختن به چالش ها و مشکلات مردم، برنامه های موثری را در این مسیر طی سال جاری اجرایی کنیم.

شهردار کرج با اشاره به شعار سال بیان کرد: رویکرد دولت و مردم و یکی از چالش اصلی اقتصاد کشور، پرداختن به حمایت از تولید و کالای ایرانی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری بخشنامه ای را به تمامی مناطق و سازمان های مدیریت شهری ابلاغ کرده است که در این راستا واقع بینانه عمل کنند وبا مبنا قرار دادن کیفیت تولید در بخش خصوصی رقابت جدی ایجاد کنند.

نصیری در پایان رمز موفقیت تولید داخلی را کیفیت بالای تولید دانست و گفت: در تلاش هستیم در مجموعه مدیریت شهری کارهایی که انجام می گیرد از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.