سنندج- شهردار سنندج ایجاد شادی و نشاط در شهر را از اولویت های این نهاد در سال جاری خواند و گفت: با حمایت دستگاه های مختلف و مشارکت مردم امسال اقدامات تاثیرگذاری انجام خواهیم داد.

ایجاد شادی و نشاط در شهر از اولویت های شهرداری سنندج است

به گزارش قدس آنلاین، حشمت اله صیدی امروز شنبه در دیدار اعضای شورای اسلامی ومدیران شهرداری با نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه شهرداری سنندج سال گذشته شرایط مالی نامناسبی داشت، گفت: عقب افتادگی چند ماهه حقوق کارگران زحمتکش شهرداری منجربه نارضایتی این قشر شده بود.

وی عنوان کرد: با اقدامات انجام شده و تلاش شبانه روزی نه تنها حقوق معوق کارگران وکارکنان این نهاد را پرداخت کردیم عیدی و پاداش آنها را نیز در پایان سال گذشته اعطا کردیم.

وی اظهارداشت: جای بسی خرسندی است که تیم مدیریتی کنونی استان، شهرداری را در رفع مشکلات و ارائه خدمات صادقانه به مردم یاری می کنند.

شهرداری سنندج به اجرای برنامه های نوروی اشاره کرد و گفت: بیش از 15 هزار نفر از مردم این شهر در برنامه جشن نوروزی که در ورزشگاه 22 گولان برگزار شد، شرکت کردند و نشان دادند مردمی فرهنگی هستند.

صیدی با بیان اینکه ایجاد فضای شادی ونشاط برای شهروندان نیازی اساسی است، اضافه کرد: توسعه فضای سبز و ایجاد تفرجگاه های مناسب در ارتقای روحیه شهروندان و ایجاد فضای نشاط و شادی در سطح شهر بسیار تاثیرگذار است.

وی رفع مشکلات و معضلات سطح شهروایجاد فضای شادی و نشاط را از اهداف و اولویت های شهرداری سنندج خواند و  اظهارداشت:  با برنامه ریزی های انجام شده و حمایت تمامی دستگاه ها و همچنین مشارکت مردم در تمامی بخش ها اعم از فرهنگی، عمرانی وخدماتی امسال اقدامات ارزشمند وتاثیرگذاری را انجام خواهیم داد.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.