قزوین_ نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه در قبال تحقق راهبرد سالجاری موظف هستیم، گفت: اگر حمایتی از سوی مسوولان اجرایی استان قزوین صورت بگیرد طی یک سالجاری با راه اندازی یک شرکت، فرصت اشتغالزایی بالغ بر هزار نفر در منطقه بویین زهرا و آوج ایجاد می شود.

همه در تحقق راهبرد سالجاری موظف هستیم/ فرصت اشتغالزایی برای هزار نفر

روح الله بابایی صالح در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: در نوروز هر سال رهنمود و فرمایشی از سوی رهبری عنوان و مطرح می شود که در سالجاری نیز به موضوع «حمایت از کالای ایرانی» اشاره شده است.

وی افزود: اگر در راستای تحقق راهبرد سالجاری و در مسیر حمایت از کالای ایرانی قدم برداریم قطعا اقتصاد کشور رونق یافته و زمینه اشتغال ایجاد و بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی جوانان کشور حل می شود.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در مسیر استفاده از کالای ایرانی به درستی قدم برداریم، اقتصاد و اشتغال مملکت به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های رهبری مرتفع می شود.

بابایی صالح با اشاره به وظیفه دولت، مسوولان و مردم در تحقق شعار سالجاری عنوان کرد: از آنجائی که مقام معظم رهبری در ارائه راهبرد سالجاری مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی»، تمام آحاد جامعه و ملت را مورد خطاب قرار داده است، همه اعم از  مردم، دولت، مجلس و تولید کنندگان در تحقق این راهبرد مسوول هستیم.

وی تشریح کرد: تولید کننده باید کالایی با مرغوبیت و کیفیت بالا تولید کند تا بتواند با کالاهای مشابه خارجی در بازار رقابت کند که اگر این امر محقق شود، مردم به سمت کالای ایرانی جذب شده و اقتصاد کشور بهبود می یابد.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت باید حمایت های مالی را از بنگاه های زودبازده و بزرگ انجام دهد و مجلس نیز موانع تولید را رفع و مشکلات را مرتفع کند؛ مردم به عنوان محور اصلی در مثلث سه گانه حمایت از کالای ایرانی هستند که باید دست به دست هم داده و از تولیدات و محصولات داخلی استفاده کنند؛ اگر مردم، دولت و مجلس همه پای کار باشند قطعا رهنمود رهبری تحقق می یابد.

بابایی صالح در پاسخ به این سوال خبرنگار قدس آنلاین مبنی بر اینکه «نقش مسوولان در بهبود شرایط اقتصادی موجود کشور و استان قزوین چیست؟»، گفت: اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی قدم های مناسبی در راستای تحقق منویات رهبری طی سالجاری برخواهند داشت و اگر موانع و مشکلاتی در این خصوص باشد مجلس در راستای حل آن تلاش می کند.

وی با بیان اینکه دستورالعمل هایی در خصوص رفع موانع تولید توسط رییس جمهور به هیأت دولت قبل از آغاز سال جدید ارائه شد، مطرح کرد: باتوجه به اینکه بودجه و اعتبارات کشور در اختیار دولت قرار دارد این دولت باید از ظرفیت های بخش داخلی حمایت کند و از ظرفیت بنگاه های زودبازده استفاده کند.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر سرمایه گذاری در بنگاه های زودبازده با سرمایه کم صورت بگیرد، قطعا اشتغال زود فراهم می شود و به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

بابایی صالح به مهمترین سیاست های مجلس در سالجاری پرداخت و اظهار داشت: یکی از مهمترین سیاست ها در این خصوص، سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه انتخابی بویین زهرا و آوج است؛ در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی با اشتغالزایی ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم در منطقه بویین زهرا در زمینه اشتغال جوانان، صورت گرفته است که کارخانه آن در روز کارگر سالجاری و با حضور یکی از مقامات کشوری افتتاح می شود.

وی عنوان کرد: همچنین از یک سرمایه گذار دعوت کرده ایم تا در منطقه بویین زهرا و آوج اشتغال و تولید کند و اگر حمایت از سوی مسوولان اجرایی استان قزوین صورت بگیرد طی یک سال شرکت بالغ بر هزار نفر اشتغال زایی ایجاد می شود.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: حمایت های همه جانبه را برای مردم انجام می دهیم و مردم هم باید در استفاده از کالاها دقت کنند و به اندازه مصرف خود از اجناس استفاده کنند؛ آنها باید استفاده از کالاهای ایرانی را در نظر داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.