گناباد-شهردارگنابادگفت :متاسفانه ۹۵ درصد از آسفالت معابر شهر گناباد دارای مشکل و فضای سبز این شهر با دارا بودن ۵ قنات فقیر است .

 ۹۵ درصد از آسفالت معابر شهر گناباد معیوب است

به گزارش خبرنگارقدس انلاین، شهردارگناباد شنبه شب  در جمع خبرنگاران  در سالن کنفرانس شهرداری گناباد گفت: شهرداری گناباد ۳ میلیارد تومان تعهد آسفالت نسبت به مردم دارد که باید انجام بدهد.

عباس علایی با بیان اینکه  برای تعمیر کارخانه آسفالت شهرداری گناباد به ۷۰۰ میلیون تومان نیاز است، گفت: دستور ۳ هزار تن قیر از تهران اخذ شده است که با تامین ان آسفالت معابر آغاز خواهد شد هر چند که هم اکنون لکه گیری نقاط خراب همچنان ادامه دارد.

علایی با انتقاد از هنرمندان شهرستان نسبت به همکاری نکردن در آماده نمودن المانهای نوروزی گفت: افراد نخبه‌ای در گناباد هستند که باید برای توسعه شهر از وجود آنها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های کاری شهرداری حفظ ونگهداری فضای سبز می باشد، گفت: در بحث فضای سبز گناباد خیلی فقیر و ضعیف هستیم اما با برنامه ریزی که انجام داده ایم تا حدودی این کار را سرو سامان داده ایم.

علایی با بیان اینکه در طرح وبرنامه در گناباد عقبیم و بروز نیستیم، گفت : الان تصمیم می گیریم برای ۱ ساعت اینده و این برای گناباد خوب نیست.

وی گفت: متاسفانه از افراد تحصیل کرده در گناباد هنوز نتوانسته ایم استفاده کنیم.

شهردار گناباد در خصوص احداث کمربندی شهر گفت:  این طرح یکی از ضروریات شهرستان است وتوافقات خوبی درراستای احداث و تکمیل صورت گرفته است که از هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی در خصوص طرح تفصیلی شهر گناباد نیز گفت: طرح کنونی تفصیلی گناباد دارای مشکلات فراوانی است و ۲ سال از دوره‌ آن گذشته است.

طرح گردشگری شهرستان در حال تدوین می باشد واین طرح هم بخشی از طرح تفضیلی است و ۱۳ نقطه‌ی ضروری در طرح تفضیلی وجود دارد که باید در زمینه‌ی اصلاح طرح در مورد آنها تصمیم‌گیری شود .

علایی گفت: المانهای سطح شهر ۳۲۰ میلیون تومان ارزش داشته است که با رایزنی های صورت گرفته این مبلغ به ۹۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است که قرار است در طی یکسال دیگر پول آن پرداخت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.