همدان - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از ایمن سازی ۷ هزارو ۵۰۰ مترمکعب از نقاط پرتگاهی محورهای این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

ایمن‌سازی بیش از ۷ هزار مترمکعب نقاط پرتگاهی در محورهای همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، رسول ابراهیم خانی در گفتگویی با تأکید بر اینکه ایمن سازی راه‌ها و محورهای مواصلاتی مهمترین برنامه این اداره است، اظهار داشت: ایمن سازی نقاط پرتگاهی شامل گردنه ها، پل ها و غیره با خاک‌ریز در تمامی محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان انجام شد.

وی افزود: در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز همدان، خاکریزی محور همدان-ملایر، همدان تهران و محور روستایی چشین از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس راهداری همدان ادامه داد: همچنین در این مدت، شانه‌سازی و رفع افتادگی شانه به حجم ۲۴ هزار متر مکعب در محورهای این شهرستان انجام شد.

این مسئول یادآور شد: در سال ۹۶ همچنین ۲۸ هزار مترمکعب ترانشه برداری و تعریض نقاط مستعد گرفتگی و راه بندان در زمان بارش در راه های حوزه استحفاظی این شهرستان اجرایی شد.

ابراهیم خانی با اشاره به اقدامات نوروزی انجام شده توسط این اداره در راستای ایمن سازی محورهای شهرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در بخش‌های مختلف اقدامات دیگری توسط نیروهای راهداری شهرستان همدان انجام شده که طبق برنامه‌ریزی‌ها تا پایان سال جاری طرح های نیمه‌تمام و دارای اولویت در  راستای ارتقاء ایمنی راه‌ ادامه دارد.

وی لکه گیری کلیه راه های حوزه استحفاظی، درزگیری راه های شریانی، شستشوی گاردریل ها، تابلوهای اطلاعاتی و انتظامی، نیوجرسی در محورهای اصلی و فرعی، پاکسازی شانه، پارکینگ و حریم راه از زباله و نخاله، ترانشه برداری و رفع نقاط حادثه خیز برای رفع گره های ترافیکی، شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی، تجهیز و آمادگی راهدارخانه ها، تجهیز ماشین آلات، تکمیل و نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی، رنگ آمیزی سرعت کاه ها، خط کشی جاده های مواصلاتی رفع نقاط پرتگاهی و ریزش برداری در برخی محورها را از جمله اقدامات این اداره در ایام نوروز برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.