عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:دولت باید پهنای باند یکسانی در اختیار سیستم های پیام رسان داخلی قرار دهد تا درشرایط مساوی مردم براساس امکانات، پیام رسان مورد نظر خود را انتخاب کنند.

دولت پهنای باند یکسان در اختیار پیام رسان‌های داخلی قرار دهد

به گزارش قدس آنلاین، احسان قاضی زاده عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم بومی سازی پیام رسان ها گفت: بنده معتقدم انحصاری برای تلگرام در کشور ما ایجاد شده است. اگر قرار است پیام رسان خارجی در کشور اجرا شود باید از میان پیام رسان های خارجی، یکی از آنها انتخاب شود تا این پیام رسان ها برای ارائه خدمات با یکدیگر رقابت کنند.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید فضای رقابتی بین پیام رسان های داخلی ایجاد شود گفت: اگر پهنای باند برای پیام رسان های داخلی به صورت یکسان باشد هر کدام از پیام رسان ها که خدمات بهتری را ارائه دهد با استقبال مردم مواجه خواهد شد.

قاضی زاده با تأکید بر اینکه مردم باید خودشان پیام رسان های داخلی را انتخاب کنند، اظهار داشت: نباید فضایی ایجاد شود که مردم را در محدودیت قرار دهیم که الا و لابد باید از فلان پیام رسان استفاده کنیم.

وی یادآور شد: دولت باید به همه متقاضیان پیام رسان داخلی اعم از خصوصی و دولتی باید پهنای باند اختصاص دهد تا مردم خودشان انتخاب کنند. به نظر می رسد دولت پهنای باند یکسانی را در اختیار پیام رسان های داخلی قرار نداده است اما معتقدم دولت باید با امکانات و تسهیلات برابری در اختیار پیام رسان های داخلی قرار دهد تا مردم خودشان انتخاب کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.