اصفهان- مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان از احتمال خصوصی سازی ذوب آهن در سال جدید خبر داد و گفت: این خصوصی سازی تغییر و تحولات مثبتی در ذوب آهن ایجاد خواهد کرد.

احتمال خصوصی‌سازی ذوب آهن در سال جدید وجود دارد

احمدصادقی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین بزرگترین رمز موفقیت ذوب آهن اصفهان را روحیه همدلی کارکنان و مدیران این شرکت خواند و افزود: ذوب آهن سال گذشته با افزایش کیفیت، تنوع تولید و دریافت استاندارد بین المللی کرز که سطح استاندارد بسیار بالایی است و کمتر فولادسازان دنیا موفق به اخذ آن شده اند، توانست به سوددهی برسد.

وی تصریح کرد: ذوب آهن اصفهان سال گذشته از مرز زیان عبور کرد، به سوددهی رسید و توانست رکورد صادرات را طول تاریخ ذوب آهن بشکند.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه صادرات ذوب آهن از سال ۷۰ که رکورد یک میلیون و ۷۰ هزار تن را داشت، سال گذشته از یک میلیون ۱۰۰ هزار تن فراتر رفت، گفت: دیگر موفقیت های سال گذشته این شرکت تولید ریل ملی، تولید تیرآهن های بال پهن و موفقیت های حاصله در طرح های PCI   و... و. بود که در سال جدید تولید را افزایش خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: روی کاغذ تولید دو میلیون و ۵۵۰ هزار تن شمش پیش بینی شده که انتظار می رود ظرفیت تولید کارخانه که دو میلیون و ۶۸۰ هزار تن در فولادسازی است، حاصل شود.

صادقی اظهارکرد: ذوب آهن در خصوص قیمت فروش چدن مشکلی ندارد و قیمت ها مطلوب شده است.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان از احتمال خصوصی سازی ذوب آهن در سال جدید خبر داد و گفت: این خصوصی سازی تغییر و تحولات مثبتی در ذوب آهن ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مجمع ذوب آهن با افزایش ظرفیت این شرکت موافقت کرده است، به اهمیت و ضرورت صرفه جویی در مصرف آب اشاره و تاکید کرد: باید در سطح کارخانه برای جلوگیری از هدر رفت حتی یک قطره آب تلاش کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.