شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیری مطالبات و حقوق مردم را برنامه مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی دانست.

پیگیری مطالبات مردم برنامه مشترک دولت و مجلس است

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی در نشست هم‌اندیشی به میزبانی مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پیگیری مطالبات و حقوق مردم استان هدف مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: به همین منظور هم اندیشی پیرامون موضوعات و پیگیری مشترک در این زمینه می‌تواند نوید بخش آینده‌ای بهتر برای توسعه چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مختلف باشد.

عباسی تصریح کرد: در این نشست موضوعات مختلف مرتبط با چهارمحال و بختیاری مطرح و در خصوص پیگیری رفع این مشکلات به ویژه در حوزه محورهای ارتباطی ریلی و جاده‌ای و سایر پروژه‌های مهم اقتصادی و خدماتی استان به خصوص موضوع آب هم اندیشی و تبادل نظر شد.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد پیگیری مطالبات، نیازها و طرح‌های چهارمحال و بختیاری از سوی استاندار و نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی بر اساس برنامه‌ای مشترک از طریق مقامات کشوری صورت پذیرد.

شایان ذکر است، در این نشست نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را ارائه کردند. همچنین علی کاظمی، دیگر نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز بدلیل ماموریت کاری بصورت تلفنی دیدگاه‌های خود را ارایه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.