اصفهان-مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت: با الحاق اراضی مورد نظر به شهر ورزنه تا چند ماه آینده مشکل زمین دار شدن جوانان و متقاضیان مسکن این شهر برطرف خواهدشد .

طرح زمین‌دار شدن جوانان شهر ورزنه در شرق اصفهان کلید خورد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، در جلسه‌ای که در شهرداری شهر ورزنه با حضور حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان و تنی چند از مسئولین محلی انجام شد، موضوع زمین دار کردن جوانان آماده به ازدواج مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راه وشهرسازی طی سفر یکروزه به شهر ورزنه به منظور رفع مشکلات اراضی و محدوده و حریم این شهر گفت: با توجه به ایجاد حق مکتسب برای شهروندان شهر ورزنه از دهه ۶۰ در شهرک قائمیه این شهر و با توجه به نیاز جوانان و متقاضیان فاقد مسکن در این شهر مقرر شد تا اداره کل راه وشهرسازی با اخذ مصوبه شورایعالی شهرسازی و معماری در خصوص زمین متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به حل مشکل اقدام کند.

وی افزود: با اصلاح و طرح موضوع در شورای برنامه ریزی و اخذ مصوبه شورایعالی معماری و شهرسازی مشکل الحاق این زمین به شهر ورزنه حل و اراضی جهت اختصاص به این امر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری واگذار شود.

غلامی ابراز امیدواری کرد تا با الحاق اراضی مورد نظر به شهر ورزنه بتوان تاچند ماه آینده مشکل زمین دار شدن جوانان را برطرف کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.