اصفهان- معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه اعلام کرد: در سال ۱۳۹۶ فولاد مبارکه ۷میلیون و ۳۲هزار و ۷۰۵ تن از محصولات تولیدی خود را به بازار داخلی و جهانی تحویل نمود که این میزان تحویل محصول، رشد ۱۲ درصدی داشته است.

افزایش ۱۲ درصدی تحویل محصولات فولاد مبارکه در سال ۱۳۹۶

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی فولادمبارکه اصفهان، محمود اکبری با تأکید بر اینکه در سال گذشته با توجه به نیاز بازار داخلی صادرات محصولات شرکت ۱۷درصد کاهش یافته است، گفت: از این میزان محصول ۸۲درصد به بازار داخلی و ۱۸درصد به بازارهای جهانی عرضه شده است.

وی افزود: در سال ۱۳۹۶ به میزان ۵میلیون و ۷۴۰هزار و ۵۵۴ تن انواع محصولات شرکت به بازار داخلی عرضه شده که رشد ۲۲درصدی نسبت به سال ۹۵ داشته است؛ ضمن اینکه در بازۀ زمانی مذکور تناژ ثبت سفارش شده با ۱۲درصد رشد به ۷میلیون و ۲۰۷هزار تن و حمل ریلی محصولات با رشد ۶درصدی به یک میلیون و ۱۲۹هزار تن افزایش یافته است.

اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشد کیفی محصولات فولاد مبارکه گفت: نظرسنجی انجام شده از مشتریان در انتهای سال نشان می‌دهد میزان رضایتمندی مشتریان نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۲درصد افزایش یافته است که این امر نشان دهنده مؤثر بودن تلاش مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در سال گذشته برای تولید و عرضۀ محصولات کیفی و مطابق نیاز مشتریان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.