قزوین_ فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از دستگیری یک سارق و کشف یک دستگاه خودرو سرقتی حین اوراق آن در این شهرستان خبر داد.

 کشف یک دستگاه خودرو سرقتی در شهرستان آبیک  

ب‍ه گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان قزوین، سرهنگ مجید حسنوند در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۱ بشاریات با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در زمینه سرقت خودرو و اوراق آن در منزلش مطلع شدند. 

 وی افزود: مأموران بعد از هماهنگی و أخذ دستور مقام قضائی وارد منزل شخص مظنون شده که در بازرسی از منزل فرد را حین اوراق خودرو مشاهده و بلافاصله وی را دستگیر کردند و به همراه خودرو و تمام قطعات باز شده برای بررسی بیشتر به کلانتری انتفال دادند. 

 فرمانده انتظامی شهرستان آبیک اضافه کرد: در بازجویی فنی مأموران، متهم به سرقت خودرو در مورخه هفدهم فروردین ماه ۹۷ در شهر محمدیه شهرستان البرز اعتراف کرد. 

 سرهنگ حسوند در پایان تصریح کرد : متهم بعد از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

* کشف بیش از ۱۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در قزوین  

 رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف ۱۸ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیون ریال طی یک عملیات پلیسی خبر داد.  

 سرهنگ آرش مرادی در این خصوص اظهار داشت: مأموران گشت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان  قزوین حین گشت زنی در عوارضی آزاد راه قزوین - کرج به یک دستگاه سواری سمند با یک سرنشین مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند. 

 وی افزود: در بازرسی از خودرو تعداد ۱۸ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و راننده دستگیر شد. 

 سرهنگ مرادی ارزش ریالی سیگار قاچاق خارجی مکشوفه را در حدود ۵۰ میلیون ریال اعلام و بیان داشت: متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.