بجنورد- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم و برنامه های هفته ارتش در استان تاکید کرد.

برنامه های هفته ارتش باید باشکوه برگزار شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمود ثمینی در جلسه هماهنگی برنامه های روز و هفته ارتش اظهار داشت: ۲۹ فروردین روز نمایش صلابت و اقتدار ایران است بنابراین باید برنامه های این روز با شکوه برگزار شود و تمامی دستگاه های اجرایی هماهنگی و همراهی لازم را داشته باشند.

وی در بخش دیگر سخنان خود افزود: با توجه به این که در صنایع نظامی و دفاعی به برکت وجود متخصصان متعهد کشور سابقه طولانی داریم و همین موضوع موجب شده اقتدار جنگ افزارهای نظامی ما در کنار نیروهای مقتدر افزایش یابد به طوری که دشمن را هراسان کرده است.

وی افزود: باید در کنار این اقتدار نظامی، سیاسی و امنیتی کشور بتوانیم شعار امسال را با کمک تمام دستگاه های اجرایی و نهادها محقق کنیم تا بیش از پیش کشور سربلند باشد و خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.

ثمینی از روز ارتش به عنوان نمایش آمادگی نیروهای مسلح برای دشمنان و دلگرمی و خوشحالی برای مردم یاد کرد و افزود: اقتدار ، ابهت و عظمت نیروهای مسلح برای مردم امید آفرین و برای دشمنان ترس آفرین است لذا باید با تمام وجود چنین مناسبت هایی را باشکوه برگزار کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود اشاره ای به نامگذاری شعار سال داشت و تصریح کرد: باید تلاش شود تا کیفیت کالاهای ایرانی به گونه ای افزایش یابد که هم در داخل کشور مردم علاقه مند شوند و هم قدرت رقابت با کالاهای خارجی را داشته باشد که امیدواریم با نظارت دستگاه های مسئول این اتفاق رخ دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.