سراوان-جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان با حضور محمد باسط درازهی نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی در آموزش و پرورش شهر مرزی جالق برگزار گردید.

جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان در بخش مرزی جالق برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان با حضور محمد باسط درازهی نماینده مردم شهرستانهای سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی در آموزش و پرورش شهر مرزی جالق برگزار گردید.

در ادامه سفرها و بازدیدهای محمد باسط درازهی در سال جدید از حوزه انتخابیه به همراهی نجفی مدیر کل جهاد کشاورزی، جعفری مدیر عامل آب منطقه ای، رضایی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات،کیانی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای و معاونین وکارشناسان ادارات کل مربوطه، بزرگزاده معاون فرماندار سراوان، شاهمیری بخشدار جالق ، بارانی درازهی رئیس شورای اسلامی شهرستان و جمعی از مدیران ادارات شهرستان سراوان، شوراهای بخش جالق و جمعی از معتمدین و ریش سفیدان جالق، سایت گردشگری روستای ناهوک و منطقه مُکسوخته به صورت میدانی بازدید کردند.

محمد باسط درازهی با همراهی شورای اداری استان از روستاهای نرانو، توزگی، مزه سر، نقطه صفر مرزی جالق با کشور پاکستان، پایگاههای مرزبانی و سپاه پاسداران، جاده مرزی بازدید داشتند و در مسجد جامع روستای نرانو در جمع مردم حضور یافتند و از نزدیک با مشکلات مختلف مردم در زمینه های راههای روستایی، مخابرات، بهداشت، عدم همکاری نیروهای نظامی در تردد از مرز و عبور مایحتاج اولیه مردم منطقه، آشنا شدند. همچنین در این بازدیدهای میدانی مدیر کل جهاد کشاورزی استان و مدیر عامل آب منطقه ای از ظرفیت های موجود آب و زمینهای کشاورزی بازدید نمودند و قول مساعد جهت صادر نمودن مجوز برای برداشت آب از دشت مُکسوخته و همکاری برای احداث طرحهای صنعتی و کشاورزی در این منطقه را دادند.

در جلسه شورای اداری همچنین رضایی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اعلام داشتند: جهت بهره برداری بهتر از ظرفیت گلخانه ها و زمینهای کشاورزی به صورت مدرنیته و کنترل هوشمند این طرحها، تمام تلاش خود را برای بالا بردن سرعت اینترنت و توسعه آن در روستاها و مناطق مختلف جالق و مُکسوخته با همکاری شوراها و بخشداری جالق  خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.